2016 m. kovo 22 d., antradienis

Brokolių salotos su džiovintomis spanguolėmis


Brokolių salotos su spanguolėmis beigi liaupsės šioms salotoms, po mano akimis švysčiojo jau seniai. Šis receptas tikrai jokia naujiena. Bet aš kažkaip vis nepatikėdavau, kad jos toookios geros. Bet kai mano mama paskambinusi pasakė, "žinai, vakar buvau gimtadienyje ir valgiau nerealiai skanias salotas su brokoliais ir...ir...", aš kažkaip nesunkiai užbaigiau mintį "...su džiovintmis spanguolėmis". Ir atspėjau. Tai kaip tada jų negaminti, kai mama, atvažiuodama į svečius atsiveža brokolio galvą, džiovintų spanguolių ir netgi majonezo???
Ir ką gi, salotos skanios, įdomios, o ir didžiąja dalimi sveikos. Viena iš priežasčių, kodėl jų negaminau iki šiol, tai, jog namuose vienas iš valgytojų neleidžia net į varškės apkepą džiovintų spanguolių ar razinų įdėti. Tad kur jau čia salotos, maniau. Ir ką gi nr.2: labai patiko net ir džiovintų vaisių neketėjui. Salotas gaminau kelis kartus kaip garnyrą. Valgėme jas su orkaitėje keptais šonkauliukais, kitą kartą - su keptu kalakuto kumpiu - labai tiko.




Taigi, mums reikės (3-4 valgytojams kaip garnyras):
1 brokolio galvutės
saujos džiovintų spanguolių
vidutinio dydžio mėlynojo svogūno (galima keisti poru)
saujelės gliaudytų saulėgrąžų
druskos, pipirų
majonezo (pasak mano mamos, kuri mane priverstinai supažindino su šiuo receptu, skaniausia su Hellmans majonezu. Kadangi ji jo net atvežė - tik su juo ir tebandžiau)

Paruošimas:
  1. Saulėgrąžas pakepiname sausoje keptuvėje.
  2. Nupjauname brokolio žiedynus, juos susmulkiname ir beriame į dubenį, kuriame maišysime salotas.
  3. Svogūną smulkiai supjaustome ir beriame pas brokolius.
  4. Į tą patį dubenį beriame spanguoles, pakepintas saulėgrąžas, pagardiname druska, pipirais ir įmaišome majonezą.
  5. Man skaniau, kai salotos kiek pastovi ir įsiskonėja.
Skanaus!

P.S. Į šias salotas įdėjus rūkytos ar keptos vištienos - būtų puikiausi pietūs dėžutėje






1 komentaras:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...