2013 m. kovo 22 d., penktadienis

Baklažanų apkepėlė su makaronais


Po šios vakarienės aš jaučiausi labai pakylėta: kai pasakiau kas bus vakarienei, mano vyriškis demosntratyviai susiraukė. O po vakarienės pasakė: "Netikėtai skanu!" Mums labai patiko šis patiekalas - lengvas, neapsunkinantis, turtingas skoniu (čia ne mano žodžiai!). Viskas labai derėjo - pomidorai, bazilikai ir baklažanas - tobula kombinacija padažui makaronams. Tiesa, padariau keletą klaidų (apie jas parašysiu eigoje), bet nepaisant jų mano brangusis pareiškė, kad ištaisius tas kelias klaidas, tai - net gi labai kartotinas patiekalas. Aš su šiuo patiekalu atradau baklažaną, kuo labai džiaugiuosi, nes dažniausiai nusipirktus baklažanus taip ir išmesdavau nesugalvojusi, ką su jais pagaminti, ir kai pas Indrę pamačiau apkepą su baklažanais, susigundžiau, o pamačiusi šį receptą nuėjau į virtuvę, nes supratau, kad niekur nuo to jau nepabėgsiu - reikia! 
Aš, beja, viską, išskyrus makaronus, pasiruošiau iš vakaro, ir grįžus po darbo tereikėjo išsivirti makaronus, viską sumakaluoti ir iškepti - super greita ir gardi vakarienė!

Taigi, mums reikės:
2 nedidelių baklažanų - apie 400 g (aš turėjau tik vieną, ir man truputį pritrūko baklažano apkepe, jis tikrai tiko)
1 svogūno
3-4 česnako skiltelių
800 g konservuotų pomidorų (aš dėjau 400 g, tai padažo buvo truputįper mažai)
1 VŠ džiovintų bazilikų (netikėtai jie buvo pasibaigę, tai jų skonio labai trūko, ir atgaiva būdavo kąsnelis su šviežio baziliko lapeliu)
1/2 VŠ džiovintų raudonėlių
300 g trumpų itališkų makaronų
sauja šviežių bazilikų
250 g mocarelos sūrio (šito irgi turėjau per mažai, o ir to turimo kiekio trečdalį suvalgė mažas, nespėjus sudėti į apkepą)
50 g smulkiai tarkuoto Džiugo sūrio
druskos, pipirų

Paruošimas:
  1. Baklažanus nuplauname, supjaustome kubeliais. Originale to nereikalauja, bet aš dosniai pabarsčiau druska ir palaikiau 15-20 min. Tada nuploviau po šaltu vandeniu.
  2. Baklažanų kubelius suberiame ant kepimo skardos, pabarstome pipirais, jei prieš tai nelaikėme su druska, pasūdome, apšlakstome aliejumi.
  3. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje maždaug 20 minučių, kol dailiai apkeps, karts nuo karto pamaišant, kad tolygiai keptų. Išimame iš orkaitės ir sumažiname kaitrą iki 160 laipsnių.
  4. Keptuvėje įkaitiname aliejų ir apkepiname smulkintus svogūnus. Kai jie pradės minkštėti ir gelsti, suberiame pjaustytus česnakus ir dar pakepiname.
  5. Į keptuvę pilame konservuotus pomidorus, beriame džiovintus bazilikus, pagardiname druska, pipirais ir kaitiname paie 20 minučių, kol padažas sutirštės.
  6. Padažui sutirštėjus, keptuvę nukeliame nuo ugnies ir įmaišome baklažanus.
  7. Išverdame makaronus pagal nurodymus ant pakelio.
  8. Makaronus sumaišome su pasiruoštu padažu.
  9. Kepimo inde paskirstome trečdalį makaronų, pabarstome pusę šviežių baziliko lapelių, plėšyto mocarelos sūrio, tada dar trečdalis makaronų, vėl bazilikas ir sūris, lgaliausiai ikusi dalis makaronų, mocarela ir tarkuotas Džiugas.
  10. Dedame kepimo indą į orkaitę 35-45 minutėms, kol apkepas pradės gražiai kunkuliuoti. Pas mane jis nekunkuliavo, nes buvo per mažai padažo ir sūrio, tačiau vis tiek buvo be galo skanu. Jei apkepas pradės per greitai ruduoti prideginte folija ar kepimo popieriumi.
Skanaus!


2 komentarai:

  1. Ieškojau kaip sudoroti baklažaną. Radau. Pabandžiau. Pasinaudojau visais trimis receptais. Patiko.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš baklažaną dar tik atrandu ir smagu, kad mano atradimai tinka :) Ačiū!

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...