2017 m. rugsėjo 29 d., penktadienis

Pusrytiniai avižinių dribsnių keksiukai (tešla ruošta blenderyje)


Gal kam nors reikia preteksto desertui pusryčiams? Jei taip, šie keksiukai galėtų būti kaip tik tai, ko reikia. Keksiukai. Saldūs. Avižiniai. Man labai patiko. Vaikui tai vieni mėgiamiausių pusryčių pastaruoju metu (ypač kai įdedu šokolado gabaliukų). Keksiukai puikūs - drėgni, minkšti, sveiki, sotūs. Jei namiškiai "nebrokija" kepinių su uogomis ar vaisiais, dar geriau! 


Ai, ir aišku - pagaminami žaibo greitumu. Juos drąsiai galima pasiruošti ir darbo dienos rytą: užmaišomi per kelias minutes, o per tas 15 minučių kol kepa - galima ir susiruošti. Mes truputį pavėlavom į mokyklą, nes man gi dar foto padaryti reikėjo :)



Taigi, mums reikės (12 keksiukų):
Keksiukams:
2 gerai prinokusių bananų
2 puodelių avižinių dribsnių
2 kiaušinių
1 puodelio graikiško jogurto
3 VŠ medaus (jei esate saldžiamėgiai, dėkite daugiau)
1/2 AŠ vanilės ekstrakto (naudojau vanilinį cukrų)
žiupsnio druskos
1 1/2 AŠ kepimo miltelių
1/2 AŠ sodos

Pabarstukai (pasirinktinai):
Šokolado gabaliukai
Obuolių gabaliukai ir cinamonas (cinamono galima įberti ir į tešlą)
Braškės, smulkintos
Mėlynės
Migdolų plokštelės

Paruošimas:
  1. Visus keksiukams skirtus produktus dedame į blenderį ir leidžiame jam darbuotis kelias minutes, kol gausime vientisą masę. Aš kepimo miltelius ir sodą subėriau pačioje pabaigoje.
  2. Jei naudojame, įmaišome šokolado gabaliukus.
  3. Popierines keksiukų formeles papurškiame aliejumi. Aš kepiau silikoninėse. Nepurškiau. Neprilipo, puikiai išsiėmė.
  4. Paskirstome tešlą į formeles, kiekvieną užpildant ne daugiau kaip 3/4.
  5. Ant viršaus paskirstome pasirinktus pabarstukus.
  6. Kepame iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 20 minučių, kol įkištas ir ištraukštas pagaliukas bus švarus. Keksiukai ištraukti iš orkaitės gali šiek tiek sukristi, nieko baisaus, skonio tai neįtakoja.
  7. Iškepusius keksiukus 5-10 minučių atvėsiname kepimo formoje ir skanaujame. 
Skanaus!




Šaltinis: Cooking Light

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...