2015 m. gruodžio 3 d., ketvirtadienis

Varškės ir moliūgų apkepas


Na ką gi, savaitgalis jau ant nosies, tad dalinuosi idėja, kuri tiktų tiek savaitgalio pusryčiams, tiek saldžiai vakarienei. O tai yra dar vienas varškės apkepas. Šį kartą labai rudeniškas - su moliūgu. Bet neišsigąskite, niekas ir nesuuos, kad šis apkepas yra "pagerintas". 
Apkepas tikrai skanus. Ne per saldus. Lengvai pagaminamas, nereikės traukti net blenderio. Dar vienas privalumas - naudojamas tarkuotas moliūgas, o ne tyrė, kurią rasti dažnuose namuose yra tikrai mažesnė tikimybė nei paprasto moliūgo ar cukinijos, kurią taip pat galima naudoti, jei neturite moliūgo.
Iškepusi šį apkepą dar kartą nusprendžiau, kad be jo neapseisiu nei vieną rudenį. Jis iš tiesų be galo skanus. Mano vyras, kuris principingai atsisako valgyti patiekalus su moliūgu ar cukinija, po vakarienės pasakė taip: "Nepaisant visų nesamonių, čia pridėtų, nepamenu, kada suvalgiau TIEK varškės apkepo!". 




Taigi, mums reikės (26 cm skersmens atsegamai formai):
100 g sviesto, tirpinto ir atvėsinto
2 kiaušinių
125 g (4 VŠ, 1/3 puodelio) cukraus
1 AŠ vanilinio cukraus
1/3 AŠ druskos
500g varškės, naudojau 9% riebumo, birią
2-3 VŠ grietinės
125 g (8 VŠ, 3/4 puodelio) manų
1/2 AŠ kepimo miltelių
1/2 AŠ cinamono
50 g džiovintų vaisių (razinų, abrikosų, aš naudojau spanguoles)
100 g moliūgo ar cukinijos (aš įdėjau 180 g)
saujelės migdolų plokštelių (nebūtina, bet skanu)

Paruošimas:
  1. Džiovintus vaisius nuplauname ir nuplikome verdančiu vandeniu. Palaikome kelias minutes, nupilame. Jei naudojame abrikosus - pasmulkiname.
  2. Kiaušinius lengvai išplakame su cukrumi, vaniliniu cukrumi ir druska.
  3. Supilame atvėsusį sviestą, dedame varškę, grietinę ir ištriname šakute. 
  4. Beriame manus, kepimo miltelius ir cinamoną. Išmaišome.
  5. Moliūgą sutarkuojame su burokine tarka ir beriame į varškės masę kartu su dž. vaisiais. Išmaišome. Tešla turi būti tiršta, maišoma šaukštu. Jei atrodo skystoka - įdedame manų, jei per sausai - papildomą šaukštą grietinės. Čia labai priklauso nuo naudojamos varškės.
  6. Kepimo formą išklojame kepimo popieriumi, šonus patepame sviestu. 
  7. Supilame tešlą, išlyginame ir pabarstome migdolų plokštelėmis.
  8. Kepame iki 175 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 30 (pgl originalų receptą) - 55 (pgl mane) minutes, kol gražiai apskrus. 
Skanaus!





Šaltinis: www.tavovaikas.lt



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...