2015 m. vasario 7 d., šeštadienis

Cukinijų ir bulvių blynai


Įpusėjus cukinijų sezonui praėjusiais metais ir vėl išsikepiau fantastiškų bulvių ir cukinijų blynų. Aišku, nuo cukinijų sezono praėjo nemažai laiko ir jis jau visiems pasimiršo (taip, aš dažnai užtrunku, kol receptas išvysta interneto platybes), bet šiais laikais nusipirkti cukiniją ar moliūgą ne problema apskritus metus. Beja, moliūgai mano namuose sėkmingai vis dar žiemoja, žvelgdami per langą. Šiuos blynus esu anksčiau kepusi ne kartą (taip par ir vietoje cukinijos naudodama moliūgą). Šį kartą kepiau pagal savo mamos bulvinių blynų receptą, kuris yra tiesiog fantastiškas, tik dalį bulvių keičiau cukinija. Mano vaikas apsiverkė, kai tėtis įsidėjo paskutinius blynus sau į lėkštę, mat norėjo pasilikti jų kitai dienai. O mano vyriškis, kuris turi kažkokią nepaaiškinamą fobiją cukinijoms ir jų dalyvavimui patiekaluose, net neklaustas padėkojo už fantastišką vakarienę.

Taigi, mums reikės:
4 vidutinių bulvių, 
1 jaunos cukinijos
2 kiaušinių
1 svogūno
3 VŠ grietinės
druskos, pipirų

Paruošimas:
  1. Bulves sutarkuojame per bulvių tarką, cukiniją -per smulkesnę burokinę tarką.
  2. Įmaišome likusius produktus.
  3. Blynus kepame įkaitintame aliejuje (persistengt su juo nebūtina). 
  4. Kartais šiuos blynus valgome su varškės-grietinės-česnakų padažu, o šį kartą su rųkyta lašiša ir grietine. Niam!
Skanaus!


2 komentarai:

  1. aš ir apsiverkčiau, jei susidėtų paskutinius blynus ;)) man žiauriai patinka tokio tipo blynai, nem ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dievulėliau koks skonis...ir dar nesuskrudę, pas mane taip gražiai nesigauna niekada:)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...