2012 m. rugpjūčio 22 d., trečiadienis

Varškės ledai



Ne tikri ledai, bet labai panašu į tai. Labai puikus, skanus, greitai ir be didelių pastangų pagaminamas gaivus desertas, o gali būti ir lengvi, bet sotūs pusryčiai. Dėl šaldytų bananų deserto skonis tikrai kaip ledų. Vaikams lengvai šį desertą įsiūlysite :) 
Aš viską dariau absoliučiai nematuodama kiekių ir truputį pakeičiau sudėti pagal šaldytuvo turinį. Originali Beatos idėja yra čia.

Taigi, mums reikės (2 saikingoms porcijoms):
1 šaldyto banano
150-200 g varškės (naudojau 9 proc. riebumo, pakuotą maišelyje)
~100 g natūralaus jogurto
trintų braškių (galima naudoti ir šaldytas, bus dar didesnis ledų efektas)
cukraus pagal skonį (aš nedėjau, mano braškės buvo pasaldintos, be to, bananai duoda savo saldumo)

Paruošimas:

Viską sudedame į vieną indą ir blenderio pagalba sutriname iki vientisos masės. Tirštumą, pagal norą, galima reguliuoti jogurto ar uogų, jei jos nešaldytos, pagalba.

Skanaus!


P.S. Jau kažkada rašiau, kad jei matote, jog bananai baigia savo dienas greičiau, nei juos spėjate valgyti, nedėkite jų šaldytuvą. Geriau nulupkite, supjaustykite griežinėliais ir užšaldykite. Taip jie išsaugos savo aromatą ir skonį, kuriuos prarastų šaldytuve ir bus puikus priedas kokteiliams ir štai tokiems varškės desertams beigi vaisiniams ledams - tereikia sublenderiuoti šaldytą bananą su uogomis.

P.P.S. Antrą kartą gamindama padauginau banano ir braškių, tai mano špokas atsisakė valgyti. Man buvo skanu, bet saiką visame kame rekomenduojama jausti :)


2 komentarai:

  1. ir kodėl man su šaldytais bananais pastoviai gaunas kartu?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O šito tai tikrai nežinau... užsienyje bananai kokteiliuose ir panašiuose trintuose desertuose tik ir naudojami šaldyti, niekas nededa šviežių, todėl Jūsų patirtis, kad jie apkartina reikalą, man tikra mįslė, sakau atvirai. O negali būti, kad kartuma snuo varškės? Nes varškė, jei pastovėjusi - apkarsta.

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...