2010 m. gruodžio 5 d., sekmadienis

Ploni švediški imbieriniai sausainiai


Beprotiškai fantastiškai skanu. Tik gal kiek per saldu, bet vis tiek beprotiškai fantastiškai skanu. man primena mano mėgstamiausius Skonio ir kvapo imbierinius sausainius. Man netikėtai smarkiai  išsiplėtė, taigi tarpelius daryti riekėtų didesnius nei pusė centimetro, kaip kad aš padariau. Pradėjau aš juos doroti dar neataušusius nuo skardos. Tikrai pasakiškai sakanu, gailiuosi, kad šitas receptas savo eilės laukė net pusę metų.

Taigi mums reikės:
470 g miltų
1,5 AŠ sodos
1,5 AŠ gvazdikėlių
1,5 AŠ cinamono
1,5 AŠ imbiero
120 ml gerai atšaldytos 35 proc. grietinėlės
110 g minkšto sviesto
225 g cukraus
120 ml skysto medaus

Procesas:

  1. Į dubenį per sietelį persijojame miltus, sodą, visus prieskonius. Išmaišome, kad viskas tolygiai pasiskirstytų.
  2. Išplakame iki standumo grietinėlę.
  3. Sviestą su cukrumi išplakame iki purios masės.
  4. Į išplaktą sviestą įmaišome (tik kad susimaišytų visi ingredientai, neplakame) medų, grietinėlę.
  5. Beriame miltus ir gerai išmaišome, išminkome.
  6. Tešlą padalijame į 4 dalis, suplojame į blyną, suvyniojame į maistinę plėvelę ir dedame į šaldytuvą ne mažiau 2 valandoms (gali būti šaldytuve iki 2 parų).
  7. Išimtą iš šaldytuvo tešlą plonai (kuo ploniau tuo skaniau iki 1-3 mm) iškočiojame ant miltais pabarstyto stalo. Formelėmis išspaudžiame norimus sausainius ir atsargiai perkeliame ant kepimo popieriumi išklotos skardos, nepamirškite palikti tarpelius tarp sausainių.
  8. Kepame iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 3 minutes, tada apsukame skardas (kad vienodai keptų) ir kepame dar 3 minutes.Stebėkite, kad nesutegtų, nes sausainiai apkars.
  9. Iškepusius sausainiaus 1  minutę aušiname ant skardos, vėliau perkeliame ant grotelių atvėsti galutinai.
  10. Kad sausainiai išlaikytų trapumą, laikyti sandariai uždarytus.


Šaltinis: Sonatinos receptai



8 komentarai:

  1. o, kažin, jeigu šviežią imbierą panaudočiau?... gal esat bandžiusi? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Manau, kad galima, bet neįsivaizduoju, koks kiekis turėtų būti.

      Panaikinti
  2. o prieš kiek laiko reiketų iškepti? Ar tiesa,kad pastoveję tampa skanesni?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man jie skanūs ką tik iškepti. Manyčiau, kad laikymo, kad paskanėtų taisyklė labiau taikytina storesniems sausainiams, kurie iškepa kieti ir reiki alaiko, kad suminkštėtų.

      Panaikinti
  3. sveika.
    kazin ar papuosti suos sauseiniukus galima?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šių puošti nebandžiau, man jie patys savaime patys pačiausi ir nuostabiausi :) Jie man visada gaunasi labai ploniukai (kas irgi suteikia skanumo ir žavesio), tad glajus gali labai "atskiesti" skonį.

      Panaikinti
  4. Gal bandėte sumažinti cukraus/medaus kiekį kad nebūtų per saldu? :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš dažnai "nusuku" kepiniuose cukraus kiekį, bet per daug nepiktnaudžiauju, nes gali pasikeisti kepinio struktūra.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...