2017 m. kovo 2 d., ketvirtadienis

Tinginių sausainiai - kondensuoto pieno ir kukurūzų dribsnių sausainiai


Įsivaizduojate? Aš juos tik dabar išsikepiau! Kur aš tiek laiko buvau?! Tikriausiai būsiu paskutinė, iškepusi šiuos sausainius, tad tegul šis mano įrašas būna Jums kaip priminimas apie juos :) 
Nuo vaikystės turiu didžiulę silpnybę kondensuotam pienui. Kadangi šiuose sausainiuose jis vienas iš dviejų pagrindinių ingredientų, man buvo be galo sunku, praktiškai neįmanoma, susilaikyti. Jei atvirai, aš šių sausainių daugiau gyvenime nekepsiu! Aš juos beveik visus pati viena pasislėpusi ir suvalgiau per nepilną parą. Nepadėjo net tai, kad pati nuo savęs juos paslėpiau. Baisūs sausainiai!



Taigi, mums reikės (2 1/2 skardos sausainių):
250 g kukurūzų dribsnių (naudojau Kellog's corn flakes)
1 skardinės (397 g) kondensuoto pieno (aš sunaudojau kiek daugiau nei 3/4 skardinės - pakako)
3 VŠ aguonų
čia puikiai tiktų ir saulėgrąžos, linų sėmensys, džiovintos spanguolės, sezamo sėklos, bet mano šeimyna, kuriai tų sausainių beveik neteko, šių priedų nelabai mėgsta

Paruošimas:
  1. Kondensuotas pienas turi būti kambario temperatūros - skystas. Sumaišome jį su dribsniais. Dribsniai neturi plaukti kondensuotame piene, užtenka, kad jie vos apsivelia, kad susiklijuotų. 
  2. Po truputį, nuolat maišant beriame aguonas ir kitus priedus, jei naudojame.
  3. Kepimo skardą išklojame kepimo popieriumi ir ant jo  dedame po šaukštą dribsnių.
  4. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 8-10 minučių, kol sausainiai gražiai parus. Ištraukus iš orkaitės, leidžiame pravėsti skardoje - dar karšti jie bus minkšti ir trapūs, vėsdami sutvirtės.
Skanaus!


Šaltinis: Beatos virtuvė





Prieš 2 metus: Dryžuota žele
Prieš 3 metus: Vaniliniai sausainiai
Prieš 5 metus: Ghi (ghee) sviestas
Prieš 6 metus: Karamelinė kava

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...