2016 m. gruodžio 15 d., ketvirtadienis

Minkšti imbieriniai meduoliai


Šie meduoliai mane sužavėjo dar prieš 7 metus, kai tik juos pamačiau pas Sonatiną. Vėliau juos priminė Indrė. Bet ilgą laiką aš taip ir neprisiruošiau jų išsikepti. Na, o pernai vieną vakarą mane aplankė, jei ne kelėdinė nuotaika, tai imbierinių meduolių nuotaika, tai tikrai - ėmiau ir išsikepiau šių meduolių, bei tą patį vakarą užsimaišiau brandinamų meduolių tešlą, nes labai jau užsimaniau minkštų meduolių, vietoje iki šiol keptų tik traškių imbierinių sausainių.
Šie meduoliukai lengvai užmaišomi ir dar lengviau išgaruoja :) Kadangi melasą keičiau medumi, spėju dėl to manieji sausainiai šviesesni nei Indrės. Bet tai menkas trūkumas, nes sausainiai iš tiesų labai skanūs!

Šiuos meduolius kepiau jau du kartus (o tai tik įrodo, kad jie labai skanūs). Pirmąjį kartą naudojau susicukravusį medų, kurio, iš tingumo, neištirpdžiau, todėl mano tešla rezultate gavosi panaši į šlapią smėlį. Nepaisant to, meduoliai iškepė labai skanūs, ir aš, jiems pasibaigus, iš karto gavau užsakymą antrai partijai. Antrą kartą naudojau skystą medų ir visas procesas buvo labai sklandus.




Taigi, mums reikės (1 skarda sausainių, ~17 vnt.):
110 g kambario temperatūros sviesto
1/4 puodelio melasos (keičiau medumi)
150 g rudojo cukraus (naudojau Farinas)
žiuspnio druskos
1 didelio kiaušinio
1/2 AŠ vanilės ekstrakto (keičiau romu)
315 g miltų
1/4 AŠ šviežiai maltų juodųjų pipirų*
1/2 AŠ maltų kvapiųjų pipirų*
1/4 AŠ malto muskato riešuto*
3/4 AŠ malto cinamono
1/4 AŠ sodos

*vietoje šių prieskonių įdėjau meduolių prieskonių mišinio

1 puodelis = 236 ml

Paruošimas:
  1. Sviestą išplakame kartu su melasa (medumi), cukrumi ir druska iki purumo (apie 3 minutes). 
  2. Įmaišome kiaušinį ir vanilės ekstraktą (romą).
  3. Miltus persijojame ir sumaišome su prieskoniais ir soda.
  4. Mikseriu plakant mažiausiu greičiu, supilame miltus ir išmaišome, kol nebesimatys sausų miltų. 
  5. Tešlą kabiname šaukštu ir saujoje suformuojame ~3 cm skersmens rutuliukus. 
  6. Išdėliojame suformuotus rutuliukus ant kepimo popieriumi išklotos skardos, paliekant bent 3 sm tarpus.
  7. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 15 minučių, kol meduoliai lengvai apskrus ir sutrūkinės. Atvėsiname ant grotelių. Aš savuosius formavau kiek didesnius, tad bijojau, kad nebūtų neiškepę, todėl pakepiau pora minučių ilgiau. Tik ištraukus iš orkaitės jie buvo minkštučiai, tarsi visai neiškepę, bet vėsdami ant grotelių sukietėjo. Tad labai svarbu jų neperkepti.
Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...