2016 m. gruodžio 14 d., trečiadienis

Karštas šokoladas ant pagaliuko (šaukštelio)


Idėja kalėdinėms dovanoms iš virtuvės. Šie karšto šokolado pagaliukai kartu su imbieriniais sausainiais pernai buvo skirti kaimynams.
Kažką panašaus dovanoms esu jau gaminusi - moka draugams ir smaližių kakava. Tik šios davonaos buvo kitame - biriame - pavidale. Labai norėjau išbandyti ir kitokį - dar labiau šokoladinį variantą. Idėja superinė, tik štai receptą reikės pašlifuoti. Saldžiamėgiams ši dovana pats tas, bet štai mano skoniui, pasigaminus karštą šokoladą su šiuo "paruoštuku" buvo stipriai per saldu (skonių orientacijai - aš arbatą ir kavą geriu be cukraus).




Taigi, mums reikės:
1/4 puodelio grietinėlės, naudojau 36 proc.
200 g (pusės skardinės) kondensuoto pieno
250 g juodo šokolado (galima maišyti pienišką, juodą ir didesnio kakavos kiekio šokoladą)
50 g nesaldaus šokolado (keičiau paprastu juodu, bet tikrai mačiau prekybos centre ir nesaldinto, kaip parodė praktika - verta paieškoti)
žiupsnio druskos 
norimo aromato (vanilės, riešutų ir pan.)
medinių kavos maišiklių ar vienkartinių medinių šaukštelių

puodelis = 236 ml 

Paruošimas:
  1. Grietinėlę ir kondensuotą pieną šildome kol pradės garuoti.
  2. Sudedame laužytą šokoladą ir leidžaime šokoladui aptirpti.
  3. Po 10 minučių grąžiname puodą ant viryklės ir kaitiname nuolat maišant kol šokoladas visiškai ištirps, o šokoladinė masė taps blizgi. Pilame norimą aromatą ir išmaišome. Aš šį etapą praleidau, šokoladas ištirpo papildomai nekaitinant, o maišant tapo blizgus.
  4. Supilame masę į 20x10 formą, išklotą kepimo popieriumi, folija ar maistine plėvele ir paliekame palengva atvėsti 12 valandų.
  5. Po karštu vandeniu sušildome peilį, nušluosteome ir sustingusį šokoladą supjaustome 3 cm dydžio kubeliais. Į kiekvieną įsmeigiame po pagaliuką ar šaukštelį.
  6. Norint paruošti karštą šokoladą, šaukštelį su šokolado kubeliu dedame į karštą pieną ir duodame 4-5 minutes ištirpti.
  7. Karšto šokolado paruoštukus šaldytuve galima laikyti 2 savaites.
Skanaus!



Šaltinis: King Arthur flour
Prieš 6 metus: Pūsti blynai

2 komentarai:

  1. Norėjau paklausti, o kiek porcijų karšto šokolado išeina? Aš formos neturėjau kaip recepte, naudojau 15x10 ir padalinau į 12 dalių. Dabar sėdžiu ir galvoju ar čia gerai padariau ar ne :) Nes pati paragausiu tik savaitgalį...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. hm hm , gėda man, bet nebepamenu, į kiek dalių aš dalinau. Bet kiek atmenu, panašus skaičius +/- man ir gavosi.

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...