2015 m. vasario 12 d., ketvirtadienis

Tortilijos su vištiena


Vieną kartą, vakare grįždama iš kirpyklos, parvežiau šeimynai greito maisto. Nuo to karto kažkaip tapo tradicija, kad kai aš einu į kirpyklą, šeimyna laukia fast food'o... Taip aš atradau tortilijas su vištiena. Man jos tokios skanios, kad nusprendžiau atkartoti jas namie. Ir man pavyko - valgėm ne kartą, pirštus apsilaižydami. 

Taigi, mums reikės (2 valgytojams):
~4 tortilijų paplotėlių
keptos vištienos krūtinėlės*
1 avokado
1 pomidoro
1 nedidelio mėlynojo svogūno
kelių traškių salotų lapų
fetos sūrio (man jis ir yra viso patiekalo "razinka")
jelapeno pipirų

Padažui:
~2 VŠ pomidorų padažo
~1-2 VŠ majonezo (aš maišau su natūraliu jogurtu, kad nebūtų taip riebu)
1 česnako skiltelės

Paruošimas:
  1. Padažui skirtą česnako skiltelę išspaudžiame ir sumaišome su majonezu, pomidorų padažu ir jogurtu.
  2. Visus likusius ingredientus, išskyrus tortilijas, žinoma, supjaustome gabaliukais ir sudėliojame į nedidelius dubenėlius - kiekvienas susikomplektuos savo tortiliją pagal savo skonį.
  3. Tortilijas pašildome mikrobangėje ar orkaitėje pagal ant pakelio pateiktas instrukcijas.
  4. Imame tortiliją, patepame padažu, sluoksniuojame pagal pageidavimą, susukame ir valgome.
Skanaus!




*vištienos krūtinėlę aš pagardinu druska, pipirais, šviežiais čiobreliais ir rozmarinais, pašlakstau citrinos sultimis, šiek tiek alyvuogių aliejaus. Palaikau pusvalandį ar per naktį ir iškepu keptuvėje. 




2 komentarai:

  1. o juos kaip pateikti? pašildyti? :) ar tiesiog vyniot ir valgyt šaltus? :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, vištiena ir tortiljos būna šiltos, bet taip - tai nėra karštas patiekalas. Jei labai norisi šilumos, galima suvyniotas tortilijas sutvirtinti smeigtukais ir pakepti orkaitėje. Mes kiekvienas susikomplektuojame tortiliją pagal savo skonį ir iš karto valgome.

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...