2015 m. vasario 8 d., sekmadienis

Šokoladinis pyragas


Jei tiksliau - kakavinis, bet kakava ir yra tai, iš ko susideda šokoladas ar ne? Pamačiau šį receptą Pinterst'e. Sugundė mane pirmiausia ne apibūdinimas "best chocolate cake ever" (stengiuosi tokiais šūkiais netikėti, nes iš patirties žinau, kad skonis yra labai individualu), bet, kad jo gamyba iš tiesų yra labai paprasta, produktų reikia pačių paprasčiausių, kurių visada turiu ir užmaišomas jis greitai ir netgi be mikserio. Mano abu vyrai labai mėgsta šokoladinius pyragus, tad šis kepinys buvo skirtas jiems - savaitgalio pasilepinimui. Tiesa, originaliame recepte pyragas dar buvo aplietas šokoladiniu glaistu, aš iš lengvo tingėjimo bei vyrų nekantravimo šį žingsnį praleidau.
Pyragas iš tiesų labai lengvai ir greitai pagaminamas, o skonis - šokoladinis, gana drėgnas, struktūra labai labai puri. Išsklaidant galimas iliuzijas turiu pridurti - šokoladainio (braunio) jis neprimins dėl savo lengvumo ir purumo, šokoladiniu sodrumu - nusileidžia, bet nesmarkiai. Vietoje pyrago drąsiai būtų galima kepti keksiukus, žinoma, tik reikėtų sutrumpinti kepimo laiką.

Taigi, mums reikės (19x29 cm kepimo formai):
Pyragui:
1 didelio kiaušinio
200 g (1 puodelio) cukraus
1 AŠ vanilinio cukraus
1/2 AŠ druskos
170 g tiršto jogurto, pvz. graikiško. Aš naudojau riebią grietinę
1/4 puodelio bekvapio aliejaus
1/2 puodelio kambario temperatūros kavos*

45 g (1/2 puodelio) kakavos miltelių
140 g (1 puodelio) miltų
1 AŠ sodos
1/2 AŠ kepimo miltelių

Šokoladiniam glaistui:
250 g šokolado
3/4 puodelio riebios grietinėlės

1 puodelis = 236 ml

*kavos skonio tikrai nesijaučia, ji paryškina kakavos skonį. Aš kitą kartą dar įpilčiau ir romo ar brendžio.

Paruošimas:
  1. Viename dubenyje sumaišome miltus, kepimo miltelius ir sodą.
  2. Kitame dubenyje plakimo šluotele išplakame kiaušinį, jogurtą, aliejų cukrų, vanilinį cukrų ir druską. 
  3. Į plakinį supilame kavą ir kakavą, išmaišome iki vientisos masės.
  4. Įsijojame sausus produktus ir išmaišome tešlą iki vientisos masės. Tešla bus gana skysta.
  5. Kepimo formą išklojame kepimo popieriumi ir supilame tešlą.
  6. Kepame iki 175 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 25 minutes. Ar iškepė patikriname mediniu pagaliuku - ištrauktas jis turi būti švarus.
  7. Iškepusį pyragą atvėsiname.
  8. Šokoladiniam glaistui skirtą grietinėlę pakaitiname, bet neužviriname. Į ją suberiame sulaužytą šokoladą, išmaišome, kad šokoladas išsilydytų ir paliekame kiek atvėsti. 
  9. Paskirstome glaistą ant pyrago ir leidžiame sustingti.
Skanaus!





Šaltinis: Averie cooks

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...