2015 m. vasario 16 d., pirmadienis

Mieliniai lietiniai, virtę vafliais


Nuo vaiksytės Užgavėnės man asociavosi su mieliniais blynais. Mielinius blynus mama kepdavo tik per šią blynų šventę. O gaila - nes jie be galo skanūs. Šiais metais nusprendžiau išbandyti kažką naujo ir susiradau mielinius lietinius blynus
Mieliniai kepiniai mane dažniausiai atbaido laikui imliu procesu. Tačiau prieš keletą metų pirmą kartą išbandžiusi šaltą tešlos kildinimą šaldytuve atradau, kad procesą ne tik galima optimizuoti, bet ir kepiniai būna daug gardesni - puresni, minkštesni. Aš labai dažnai, taupydama laiką, mielinę tešlą (blynams, bandelėms, picai) užsimaišau iš vakaro ir dedu į šaldytuvą, o parėjus iš darbo ar atsikėlus kitą rytą belieka išsikepti kas sumanyta.
Su šiais blynais pasielgiau taip pat. Pagal receptą, užmaišius tešlą reikėjo ją palaikyti valandą šiltai ir kepti blynus, tuo tarpu aš užsimaišiau blynus iš vakaro, įdėjau tešlą į šaldytuvą, na, o ryte beliko juos tik iškepti.

Kadangi blynų kepimas nėra mano mėgiamiausias užsiėmimas, tad ėmiausi darbo dviem frontais - su įprasta ir čirvinių blynų keptuvėmis. Taip jau nutiko, kad kaip lietiniai - man jie įspūdžio nepadarė, tad iškepusi pora blynų, darbą tęsiau tik su čirvinių blynų keptuve. Blynai-vafliai buvo tikrai puikūs: tik iškepti - traškia išore ir minkštu vidumi. Blynai nėra labai saldūs, tad puikiai tinka valgyti su uogiene, medumi ar klevų sirupu. 

Taigi, mums reikės (pakaks trims valgytojams):
2 kiaušinių
1 VŠ cukraus
1/2 AŠ druskos
350 ml pieno
50 g sviesto
200 g miltų
10 g šviežių mielių (aš dėjau 1 AŠ sausų)

Paruošimas:
  1. Pieną pilame į puodą, dedame sviestą ir pakaitiname kol sviestas ištirps. Atvėsiname iki kūno temperatūros.
  2. Kiaušinius dubenyje lengvai paplakame su druska ir cukrumi.
  3. Į kiaušinius supilame pieną, įsijojame miltus, suberiame mieles ir viską gerai išmaišome, kad neliktų miltų gumuliukų.
  4. Dubenį uždengiame maistine plėvele ir 1) Valandą palaikome kambario temperatūroje ir kepame; 2) Dedame į šaldytuvą per naktį, o ryte išsikepame. Kepti galima tiek paprastoje keptuvėje, tiek vaflinėje/čirvinėje.
Skanaus!



Šaltinis: Picantecooking.com

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...