2015 m. sausio 13 d., antradienis

Kepta avižinė košė su obuoliais


Kai pirmą kartą pamačiau keptos avižinės košės receptą nustebau, susidomėjau, nusprendžiau, kad būtinai kepsiu ir...pradėjau kaupti receptus. Tokio pobūdžio pusryčiai labai rizikingi mūsų namuose, nes yra nemaža tikimybė, kad man juos teks valgyti vienai.  Taigi, sulaukiau ryto, kuris priklausė tik man ir išsikepiau avižinę košę orkaitėje. Man labai patiko! Sumaišiau viską per 5 minutes, pašoviau į orkaitę ir nuėjau po dušu.
Koks skonis? Nepasakyčiau, kad nurovė stogą ar būtų milžiniškas skirtumas palyginus su virta koše. Bijojau, kad dribsniai nespės išbrinkti, tačiau viskas buvo gerai - košė buvo minkšta, tiesa, kur ne kur, tikriausiai pakraščiuose, atsirasdavo grūdelis, kurį reikėjo pakramtyti, bet nuo to tik skaniau. Išbandžiusi "ant savęs", manau, kad bandysiu tokius pusryčius pateikti ir savo vyrukams.
Nors sukaupiau net 12 keptos avižinės košės receptų, juos paskaičiau ir ėjau virtuvėn vadovaudamasi tik principu ir galimų produktų sąrašu. Manau, kad viskas pavyko puikiai. Tad nepykit, jei kiekiai bus labai apytiksliai. Tai tik įrodo, kad didelio tikslumo čia tikrai nereikia.

Taigi, mums reikės (1 porcijai):
saujos avižinių dribsnių (aš naudojau 5 grūdų)
1/4 AŠ kepimo miltelių
1/2 AŠ cinamono
cukraus pagal skonį, aš dėjau gal pusę šaukšto
žiupsnio druskos
1 kiaušinio
~1/2 puodelio pieno
1 VŠ obuolių košės
sviesto, kepimo indo patepimui
1 nedidelio obuolio. Maniškis nors ir nedidelis, bet viską sumaišius atrodė, kad čia ne košė su obuoliu o obuolys su avižiniais dribsniais. Bet iškepus viskas buvo gerai, obuolys suteikė lengvumo ir gaivumo.
Jei norisi - razinų, džiovintų spanguolių, riešutų - šį kartą nedėjau

Paruošimas:

  1. Sausus produktus sumaišome.
  2. Kiaušinį paplakame ir įpylus pieno bei įdėjus obuolių košės išmaišome.
  3. Plakinį sumaišome su sausais produktais ir įmaišome nuluptą ir spujaustytą obuolį.
  4. Indą, kuriame kepsime košę ištepame sviestu, supelame pasiruoštą mišinį.
  5. Kepame iki 180 laipsnių temperatūros įkaitintoje orkaitėje apie 35 minutes.
Skanaus!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...