2014 m. balandžio 12 d., šeštadienis

Šokoladinis kavos pyragėlis puodelyje per kelias minutes


Ar dar yra tokių, kurie nieko negridėjo apie šį pyragėlį ar dar jo neišbandė? :)
Pirmą kartą aš jį pamačiau pas Irmą dar 2009 metais. Tuo metu jis buvo žinomas kaip "pyragėlis puodelyje per tris minutes". Dabar gi, mikrobangės galingesnės ir jis iškepa per 1,5 min. Tad, jei saldumynų noras nenugalimas, o namie pyragų nei kvapo - ne bėda :) Kaip tyčia, patekau būtent į tokią situaciją ir prisiminiau šį pyragėlį. Be to, jau kuris laikas su vyru vis pakalbam, kad reikėtų atlaisvinti mikrobangės vietą (vietoje jos galėčiau susidėti dalį savo kulinarinių knygų pavyzdžiui), vis tiek ja nesinaudojame - vadinasi, gali būti, greitai net neturėsiu priemonių šiam pyragiokui išsikepti. 
Didelių lūkesčių aš nesiejau su šiuo desertu, o be reikalo. Įvertinus darbo ir laiko sąnaudas, skonis tiesiog dieviškas. Na gerai, skanu net ir nevertinant proceso paprastumo. O ledų kamuolėlis ant viršaus šį desertą pakylėja į aukštumas :)

Taigi, mums reikės (1 ne mažiau 250 ml talpos puodeliui):
3 VŠ* miltų
2 VŠ kakavos (nesaldžios)
1 AŠ tirpios kavos
2-3 VŠ cukraus
1/4 AŠ kepimo miltelių
1 nedidelio kiaušinio
2 VŠ aliejaus
2 VŠ pieno
žiupsnio druskos
Migdolų plokštelių, šokolado ir pan. - nebūtina

*visi sausi produktai matuojami nubrauktais šaukštais.

Paruošimas:

  1. Pasirinktame puodelyje sumaišome sausus produktus.
  2. Tada supilame likusius šlapius ir šakute išmaišome, kad viskas gerai išsimaišytų (kiaušinio išplakti prieš tai tikrai nereikia, mušam tiesiai į puodelį). gautoji masė turi būti tirštos grietinės konsistencijos ir užimti maždaug pusę puodelio - pyragėlis kepdamas pakils bent dvigubai.
  3. Jie yra noras pabarstome migdolų plokštelėmis.
  4. Dedame į mikrobangę (vos iš inercijos neparašiau - įkaitintą). Aš nustačiusi 1000 W galingumą kepiau 1,5 minutės. Svarbu, kaip kepant bet kokį šokoladinį pyragą, neperkepti, kad neišsausėtų.
Skanaus!


Šaltinis: Kurryleaves

P.S. Šių pyragėlių variacijų gali būti įvairiausių. Pieną pakeitus apelsinų sultimis, turėsime apelsino aromatą. Jei papildomai kakavą pakeisite šaukštu miltų, apelsinų aromatas dar sustiprės. Šiame recepte kiaušinis pakeistas obuolių koše, papildomai įberta cinamono - labai smalsu išbandyti. O šiame, pyragėlis paskanintas nutella, argi gali būti enskanu?
P.P.S. Jei šį pyragėlį iškepčiau vyrui (dabar gi aš juo mėgavausi paslapčiukais viena), bijau, kad mikrobangės atsisakymas būtų suspenduotas neribotam laikui... Šokoladiniai kepiniai jam patys pačiausi.
P.P.P.S. O štai čia galima akis paganyti į net aštuonis tikrai viliojančius receptus pyragėliams mikrobangėje, kurių man, deja, jau nebeteks išbandyti.



19 komentarų:

  1. Esu kažkada bandžiusi panašų, su šokolado gabalėliais... super-paprasta, kai tingisi kažką rimčiau išsikepti... :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. o taip! keista, kaip aš jo neišbandžiau anksčiau :) o be reikalo :)

      Panaikinti
  2. Nesu jo iki šiol bandžiusi, bet darkart suintrigavai. Gal pagaliau imsiuosi? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip matai, man pačiai užtruko 5 metus, kol prisiruošiau. Juokinga, nes pasigaminti užtruko greičiau nei surašyti receptą :)

      Panaikinti
  3. O tavo vyras skaito tinklaraštį? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :)))) taiklus pastebėjimas :) Nea, jei skaitytų, "P.P.S" nebūtų :D

      Panaikinti
  4. Kažkada seniai seniai.. kai turėjom mikrobangų krosnelę.. tai tokius pyragėlius valgydavau vos ne kasdien :) ir ko tik i juos nepridėdavom.. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. prie tokio deserto galima lengvai priprasti, juk pastangų praktiškai nulis, ir laukti pusvalandžio kol iš keps nereikia :) užsimanei - ir jau valgai :) Tobula tiesiog :)

      Panaikinti
  5. įdomu, nors aš tokio nežinojau ir, matyt, nesužinosiu, koks jo skonis, nes mikrobangės namuose neturim ir nesiruošiam pirkti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir teisingai :) aš gaudžiau paskutines akimirkas jį išbandyti :) gaila, kad tiek laukiau :)

      Panaikinti
  6. Kartais aš gailiuosi kad pasirinkau antra orkaite vietoj mikrobanges (va tokiais kartais kaip sis).
    Mano vyras mano blogai skaito :D tai turi savo + ir - ...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. o kad man tokia prabanga - antra orkaitė :D iškeisčiau į 10 mikrobangių :)
      Na taip, kai skaito, tai yra galimybė kokią panegiriką išraityti, savimeilę paglostyti :) vertė - neišmatuojama :D

      Panaikinti
  7. O tirpią kavą, kakavą naudoti kaip sausus produktus? Nereikiai ištirpinti? Kiaušinio išvis nereikia plankti? Ar viską jau sudėjus į puoduką gerai išmaišyti? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tiksliai taip! Viską suverčiam į puodelį (iš pradžių sausus produktus, taip pat ir tirpią kavą), tada šlapius, pamakaluojam šakute, kol susimaišo :) Visas receptas :)

      Panaikinti
  8. O negalima orkaitėje šio pyrago kepti? neturiu ir aš mikrobangės, bet labai knieti pamėginti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žinoma, kad galima, bet tuomet tai jau bus eilinis pyragas, keksas, kuriam reikia kepti ilgai :) Aišku, rezultatas orkaitėje mano neišbandytas, tad galvos neguldau, bet šiaip, tai čia elementari keksų sudėtis, tik vietoje sviesto - aliejus :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...