2013 m. rugsėjo 10 d., antradienis

Grikių kepsneliai


Pasaulis jau seniai atrado grikių kepsnelius/kotletus/blynus. Aš šį atradimą padariau tik dabar. Jis mane labai maloniai nustebino. Neteigsiu, kad grikių nesijaučia - gal dėl to, kad žinojau, kas pagrindinis ingredientas - aš grikius jaučiau, bet skonis tikrai ne intensyvus. Kepsneliai pavyko labai skanūs, labai labai purūs ir minkšti. Aš valgiau su šviežių daržovių ir fetos salotomis, kurios labai tiko, bet jei patiektumėte su grybų padažu, nelabai atidų valgytoją tikrai galite apgauti :) 

Taigi, mums reikės (~3 valgytojams):
245 g virtų grikių
2 nedidelių morkų (kitą sykį dėčiau dvi dideles)
1 nedidelio svogūno
3 VŠ krakmolo
2 kiaušinių
druskos, pipirų, mėgiamų prieskonių (aš dėjau krapų ir džiovinto česnako granulių (apie 1 AŠ))

Paruošimas:

  1. Svogūnus susmulkiname ir pakepiname su šlakeliualiejaus, kol nuskaidrėja.
  2. Pas svogūnus beriame sutarkuotas morkas, pakepiname, kol suminkštėja.
  3. Visus priduktus sumaišome į vientisą masę. Ji gausis tiršta, bet vis tiek kabinama šaukštu.
  4. Į įkaitintą aliejų dedame po šaukštą gautos masės, kai apkepa vienapusė, apverčiame ir apkepam antrąją. Aš kad būtų užtikrinčiau, kepiau keptuvę uždengusi dangčiu.
  5. Galima patiekti su mėgiamu padažu, pvz., pievagrybių, ar su daržovių salotomis. Aš valgiau su puikiomis salotomis, kurios visą vasarą buvo mano favoritės - agurkas, pomidoras, mėlynas svogūnas, feta, alyvuogių aliejus, truputis citrinos sulčių ar balzaminio acto (kartais apseinu ir be rūgštelės), druska bei pipirai.

Skanaus!


Šaltinis: prisiskaičiusi daug, pagaminau pagal save.

6 komentarai:

  1. Sveiki, o gal pamenate kiek gramų grikių buvo nevirtų? Ačiū

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveiki, tikrai nepasakysiu, nes kepiau iš grikių, likusių nuo pietų... Virdama grikius dar nežinojau, kad dalis jų pavirs į kepsnelius :)
      Kadangi čia ne pyragas, tai tikrai galite drąsiai bandyti kepti kepsneliuis, produktų proporcijų tikslumas iki gramo tikrai nebūtinas :)

      Panaikinti
  2. Kuo galima pakeisti kiaušinį? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Krakmolu ir vandeniu. Niekad nebandžiau, bet žinau, kad taip daro veganai :) Aš dėčiau apie 1 šaukštą krakmolo ir pora šaukštų vandens.

      Panaikinti
  3. Kazkada berneliuose juos valgiau su grybu padazu ir burokeliais, net dabar skoni pamenu, dieviska. Paciai kartais labai trapus gaunasi. Dar super skanu i tesla tirpinto sviesto imaisius

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sviestas niekur nemaišo, bent jau man :) Ech, gaila, kad šį patiekalą galiu ruošti tik būdama viena namie :) mano vyrukai jo neužskaitytų :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...