2013 m. gegužės 5 d., sekmadienis

Kiaušinių ir duonos pudingas/pyragas su vištiena


Galvoju, kaip aprašyti šį patiekalą ir kaip jį įvertinti... Man jis buvo be galo skanus, mano brangiausiam - visai neskanus. Aš dėl to neliūdėjau, nes pora dienų turėjau labai skanius pietus - šis patiekalas puikiai tinka pietų dėžutei į darbą. Jis skanus tiek šiltas, tiek šaltas. Paskaičiusi šį straipsnį (ypač paskutinę pastraipą) apie maisto šildymą mikrobangėse krosnelėse, pradėjau ieškoti variantų pietums į darbą, kurių nereikėtų šildyti. Šis patiekalas buvo puikus pasirinkimas (bent jau man). Tokio tipo pyragui galima naudoti ką tik turite šaldytuve, ar ką labiausiai mėgstate.Vietoje vištienos galite naudoti žuvį, ar pakeisti daržovėmis. Puikus sprendimas likučių sunaikinimui.

Taigi, mums reikės (4-6 porcijoms):
7 kiaušinių
260 ml grietinėlės (35 proc. riebumo)
120 g virtos vištos filė, pjaustytos kubeliais
250g virtų brokolių (keičiau virtois  morkomis)
70 g juodųjų alyvuogių (jos mums visai netiko, nors aš alyvuoges labaimėgstu, bet net ir aš jas krapščiau iš pyrago, bet gal netinkamos alyvuogės)
120 g šviežių pievagrybių,
100 g juodos duonos, pjaustytos kubeliais
druskos, pipirų
šviežių bazilikų, čiobrelių

Paruošimas:

  1. Kiaušinius išplakame su grietinėle, druska ir pipirais bei šviežiais prieskoniais, jei dedate.
  2. Kepimo formoje sluoksniuojame duoną, vištieną, daržoves.
  3. Ant viršaus supilame kiaušinių-grietinėlės plakinį.
  4. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 45-60 min. Kepimo laikas priklausys nuo pasirinktos kepimo formos ir jos gylio. Kuo aukštesnis pyragas, tuo ilgiau keps.
Skanaus!


Šaltinis: Virtuvės mitų griovėjų knyga "7 ingredientai draugams"

2 komentarai:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...