2013 m. kovo 23 d., šeštadienis

Sluoksniuotos tešlos pyragėliai su kalakutiena


Čia dar vienas užkandis iš pernykščio mano šefuko gimtadienio. Lengvai pagaminamas, greitai išnykstantis nuo stalo :)

Taigi, mums reikės:
250g sluoksniuotos bemielės tešlos
400 g kalakuto krūtinėlės (tinka ir vištiena)
1 svogūno
1 česnako, išspausto 
1 VŠ sojos padažo
1 AŠ kario
1 AŠ druskos
1/2 AŠ malto imbiero
2 VŠ saldaus čili padažo (nedėjau)
1/4 AŠ sezamų aliejaus (nedėjau)
5 VŠ džiūvėsėlių
juodųjų pipirų
2 kaiušinių
sezamo sėklų

Paruošimas:
  1. Kalakutieną sumalame ir sumaišome su čili ir sojos padažais, aliejumi, druska ir pipirais.
  2. Smulkintą svogūną pakepiname šlakelyje aliejaus, kai suminkštėja įspaudžiame česnaką ir dar truputį pakepiname. Įmaišome kario miltelius.
  3. Į maltą mėsą įmaišome keptus svogūnus, 1 kiaušinį ir džiūvėsėlius.
  4. Sluoksniuotą tešlą atšildome pagal nurodymus ant pakelio.
  5. Pasiruoštą įdarą dedame viena linija ant tešlos lakšto. Susukame, aptepame antruoju išplaktu kiaušiniu ir apibarstome sezamo sėklomis. Supjaustome norimo dydžio gabalėliais.
  6. Išdėliojame ant kepimo popieriumi ištiestos kepimo skardos.
  7. Kepame iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 20-25 minučių.
Skanaus!

Šaltinis: Sonatinos receptai 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...