2013 m. kovo 24 d., sekmadienis

Pyragas su mėsos kukuliais


Šį pyragą išsikepti "užzarazino" mano brangiausia draugė. Aišku, užtrukau, kol prisiruošiau, bet išsikepiau pagaliau. Man patiko labai. Mažasis nevalgė, didysis įvertino kaip skanų, bet nenusimintų, jei daugiau nekepčiau. Bet  rytojaus pietums įsidėjo - vadinasi tikrai skanu. Man buvo skanu. Skanu su šviežiomis daržovėmis ar tiesiog šviežiu pomidoru. Originaliame recepte, kurį pateikiu, gaminama tešla. Aš per vėlai apsižiūrėjau, kad man nepakaks grietinės, taigi, panaudojau sluoksniuotą tešlą.

Taigi, mums reikės:
Tešlai:
300-350 g miltų
100 g grietinės
100 g sviesto

Kukuliams:
~250 g maltos mėsos, naudojau kiaulieną
druskos
pipirų
česnako granulių
~2 VŠ manų kruopų
pieno šlakelio
1 nedidelio svogūno

Įdarui:
200 g brokolių (gali būti šaldyti)
druskos, pipirų
didlio svogūno
150 g fermentinio sūrio
1 kiaušinio
200 g grietinės
Aš dar įdėjau saują žirnelių - manau, čia fantazijo snereikėtų riboti, tiktų

Paruošimas:
  1. Kukuliams skirtus produktus gerai išmaišome, suformuojame kukuliukus ir apkepame aliejuje.
  2. Iš telšlai skirtų produktų išminkome tešlą, iškočiojame maždaug 1/2 cm storio lakštą ir įklojame į keraminį kepimo indą.
  3. Ant tešlos išdėliojame kukulius, tarpuose išdėliojame šakelėmis išskaidytus brokolius (jei buvo šaldyti - pirmiausia atšildome). Pabarstome žirnelius. Pagardiname druska, pipirais,
  4. Svogūną supjaustome ir apkepame aliejuje. paskirstome tolygiai ant pyrago.
  5. Tarkuotą fermentinį sūrį pabarstome ant pyrago viršaus.
  6. Kiaušinį išplakame, sumaišome  su grietine, pagardiname druska, pipirais ir užpilame ant pyrago viršaus.
  7. Kepame iki 175 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 30 minučių, kol ims gelsti sūrio ir grietinės plutelė.

Skanaus!


Šaltinis: Knyga "Nesaldūs pyragai ir pyragėliai"

2 komentarai:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...