2013 m. kovo 20 d., trečiadienis

Cukinijų ir feta sūrio blynai


Viską ką perskaitysite toliau, prašau vertinti kritiškai... Šitie blyneliai yra tiesiog nerealūs! Valgiau ir cypavau, kaip Ilona mėgsta sakyti. Man jie buvo skanesni už bet kokį tortą ar desertą. rašau šiandien šį įrašą, prisimenu juos ir viduje vėl cypauju.
Kiekvieną pavasarį mano organizmas sumano pakeisti mano mitybos įpročius - nebenori mėsos, nori daugiau daržvių, žuvies. Taigi, vietoje numatytos vakarienės su karbonadu, jis mane įtikino, kad sau pasigaminčiau atskirą vakarienę (ko šiaip daryti labai nemėgstu). Ir kai paklausiau vidinio balso, valgiau ir jaučiausi devintame danguje. Iš tikrųjų tai kaip ir nieko įpatingo - cukinija paprastai pasiima kompanjonų skonį. Blynai buvo švelnūs, bet tuo pačiu pikantiški - puikiai derėjo feta, gražiai skambėjo petražolės, krapai ir svogūnų laiškai. Patys blyneliai buvo lengvi. Dar lengvesnius juos galima padaryti kepant ne keptuvėje, o orkaitėje, kaip papasakota čia. Šių blynų idėją nusižiūrėjau štai čia, bet viską dariau iš akies, absoliučiai nieko nematavau, rezultatas - tobulas!

Taigi, mums reikės (1 labai alkanam žmogui):
1 jaunos nedidelės cukinijos
pluoštelio krapų, petražolių, svogūnų laiškų
1 kiaušinio
~3 VŠ miltų (kol kepiau, cukinija tešloje paleido sultis, todėl įbėriau dar miltų, kad būtų tvirtesnė tešla ir blynai)
~2 VŠ smulkiai tarkuoto Džiugo
~50-80 g Fetos sūrio (nesvėriau, tiesiog dėjau bandydama įvertinti, kada sūrumo santykis bus geras - pataikiau)
aliejaus kepimui

Paruošimas:
  1. Cukiniją sutarkuojame burokine tarka ir gerai nuspaudžiame sultis.
  2. Supjaustome smulkiai krapus, petražoles, svogūnų laiškus ir beriame pas cukiniją.
  3. Įsijojame miltus, išmaišome.
  4. Įmušame kiaušinį, gerai išmaišome, pagardiname pipirais ir įmaišome trupintą fetos sūrį ir smulkiai tarkuotą Džiugo sūrį.
  5. Kepame keptuvėje su šlakeliu aliejaus. Aš kepdama uždengiau dangčiu.
  6. Man šiuos blynus buvo skanu valgyti su pomidorais.

Skanaus!

P.S. valgydama pagalvojau, kad į šiuos blynelius tiktų ir lašiša, kaip į tobuluosius mano mėgstamus cukinijų blynus su varške ir lašiša.



6 komentarai:

  1. Jau kepiau cukinijų blynus, ne šituos bet kituos, bet pagal Tave...nebeatsiginu pakartojimu...ir kur tie stebūkslai pas Tave?:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū :) Norėčiau pasigirti, bet dažniausiai tai būna ne mano išmonės vaisius, o tiesiog atrastas teisingas receptas :)

      Panaikinti
  2. O dziugo suris kur?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kepėm vakar šiuos bluynus vakarienei - super skanūs! Pagaliau išsisprendė amžinasis klausimas "kur dėti cukiniją" :) Tik labai daug riebalų geria, na, bet nebūtų blynai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, mano šaldytuve jau irgi dvi cukinijos iš mamos daržo. Aš jas cykiai cykiai, kol jos nebuvo nusiskyniau mažutes, kaip parduotuvėse būna, tai mažiau galvot kur padėt reikės :D
      O dėl riebalų, tai visai padėtų nerideganti keptuvė. Aš aliejaus visada truputį pilu, nes man taip skaniau, bet kokie blynai būna ne tokie sausi, bet kai keptuvė nesvyla, tuomet pilti aliejaus galima tik tiek, kiek norisi.

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...