2013 m. vasario 8 d., penktadienis

Trešnių klafutis


Netyčiom atradau nepublikuotų receptų... Šis primins praėjusią vasarą...Šį desertą draugiškai pasidalinome mudu su vaiku: jis nuvalgė susidariusią gardžią plutelę, o man atiteko visas desertas :) clafoutis, kaip žinia yra prancūziškas desertas, gaminamas su vyšniomis. Aš jau esu gaminusi vieną clafoutį su trešnėmis bei šokoladinį su uogomis. Pastarasis turėtų vadintis flaugnarde, nes clafoutis, tai kepinys su vyšniomis, o su visais kitais priedais - tai jau flaugnarde. Kadangi man šio deserto idėja visai patinka, vis išbandau naują receptą. Savo receptų, kuriuos norėčiau išbandyti, sąraše, turiu ne vieno clafoučio receptą. 

Taigi, mums reikės:
Tešlai:
60 g miltų
3 kiaušinių
60 g cukraus
300 ml pieno
vanilinio cukraus
žiupsnelio druskos

sviesto kepimo formai patepti
1 VŠ cukraus
300 g vyšnių ar trešnių be kauliukų
Cukraus pudros pateikimui

Paruošimas:
  1. Tešlai skirtus produktus gerai išplakame iki vientisos purios masės (ji bus gana skysta) ir paliekame "pailsėti" 20-30 minučių.
  2. Patepame kepimo formą  (25 cm skersmens) sviestu ir pabarstome cukrumi, Išdėliojame vyšnias ant kepimo formos dugno vienu sluoksniu.
  3. Dedame kepimo formą 5 minutėms į orkaitę, įkaitintą iki 180 laipsnių.
  4. Ištraukiame iš orkaitės ir užpilame paruošta tešla. Dedame atgal į orkaitę ir kepame 30-35 minutes, kol tešla gražiai iškils ir gražiai paruduos.
  5. Prieš tiekiant atvėsiname (čia man paprastai visada būna išbandymas) ir pabarstome cukraus pudra.

Skanaus!


Šaltinis: Athena Plichta photography

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...