2013 m. sausio 1 d., antradienis

Indeliuose su bulvėmis kepta lašiša (bulvių ir lašišos apkepas)


Absoliutus gėris! Senokai gamintas, bet dar dabar su nostalgija prisimenu jo skonį. Be to, labai lengvai ir greitai pagaminamas. Jei turite virtų bulvių, paruošti vakarienę ar pietus užtruksite apie 20  min. Originaliai, patiekalas turėjo būti ruošiamas individualiomis porcijomis, bet aš viską kepiau vienoje formoje. Kiekius dėjau "iš akies", čia pateikiu originalų receptą.

Taigi, mums reikės (4 porcijoms):
400 g lašišos file be odos (galima keisti upėtakiu ar vištiena)
4 didelių virtų bulvių
4 VŠ alyvuogių aliejaus
50 g sviesto
1/2 saujos griežinėliais pjaustytų porų
1/2 saujos šviežių šlamučių (galima keisti čiobreliais ar šalavijais, o aš panaudojau rozmariną)
400 ml riebios grietinėlės
druskos, pipirų

Paruošimas:
  1. Lašišą ir bulves supjaustome 1 cm dydžio kubeliais. Aš kadangi turėjau laiko, tai lašišą truputį pamarinavau su prieskoniais ir citrinos sultimis.
  2. Keptuvėje aliejaus ir sviesto mišinyje pakepiname porus.
  3. Dubenyje (aš tai dariau iš karto kepimo formoje) sumaišome visus produktus. Išskirstome po kepimo formeles.
  4. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 12 minučių.
Skanaus!


Šaltinis: Virtuvės mitų griovėjų knyga "7 ingredientai"

6 komentarai:

  1. Siandien gaminsiu, nes jau net seiles bega kaip cia skanu! (Bulves net darbe issiviriau va .. :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skanu tai be galo :) ir tikiuosi, kad ne veltui bulves darbe virei, ir patiekalas jums patiks :)

      Panaikinti
  2. bulves ji išsivirė darbe!!! Nu įdomu...
    Aha, ir man seilės bėga, aš tai bulves ir namie galėčiau išsivirti, bet kad lašišos neturiu. Šiandie jau nebeisiu pirkti.
    Beje, Vilma, pas tave taip nustatyta, kad negaliu komentuoti kaip "Septyni virtieniai" :( Kaip livžurnalininkė tai nelabai man patinka prisistatyti

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O man visai patiktų pasiruošti dalį vakarienės darbe :D
      hmmz, dėl komentavimo nustatymų nieko specialiai nedariau, eisiu pažiūrėt, jei mokėsiu, pakeisiu :)

      Panaikinti
  3. Keiskit darbus :p
    o jei gryzti atgal prie uzkepeles, tai laaaabai skani gavos ;) as dar parmezano surio uztarkavau ant virsaus.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...