2012 m. gruodžio 28 d., penktadienis

Kiaušininis likeris


Kiaušininis likeris Amerikoje, bei nemažai kitų šalių yra tradicinis Šv. Kalėdų gėrimas-desertas. Seniai gundžiausi jį pagaminti, bet kaip visada - neprisiruošdavau. O šioms Kalėdoms ėmiau ir pagaminau. Ką aš galiu pasakyti - metų atradimas! Man, ir ne tik man, labai patiko! Jis puikus desertas suaugusiems. Desertas - nes kaip ir tortu, reikėtų mėgautis saikingai, ne tik dėl laipsnių, bet ir dėl saldumo. Tikrai tikrai jį gaminsiu - kad nereikėtų laukti iki kitų šv. Kalėdų, gaminsiu jį šv. Velykoms, manau iš kiaušinių konteksto neiškris. Ir Jums rekomenduoju! 

Taigi, mums reikės (~800 ml likerio):
3 labai šviežių kiaušinių trynių
100 g cukraus (nors man kažkodėl atrodo, kad dėjau 90 g)
140 ml riebios grietinėlės
280 ml pieno
180 ml brendžio
35 ml romo (aš, romo mėgėja, pakoregavau kiekius romo naudai)
žiupsnelio druskos
1/2 AŠ vanilinio cukraus
1/4 AŠ malto muskato riešuto

Paruošimas:
  1. Trynius su druska, cukrumi, vaniliniu cukrumi išplakame iki purumo, kol tryniai beveik pabals, o cukrus pradės tirpti.
  2. Įmaišome likusius ingredientus.
  3. Atšaldome šaldytuve.
  4. Patiekiame su ledukais ar be jų, pabarsčius trupučiu muskato riešuto. 
  5. Toks likeris šaldytuve gali būti saugiai laikomas apie 4 savaites.

Į sveikatą!



Šaltinis: Simple bites

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...