2012 m. rugsėjo 13 d., ketvirtadienis

Blynai su obuoliais


Kai kepiau šiuos blynus - namai kvepėjo obuolių pyragu. Labai skanūs blynai - bent jau man - kepinių su blynais gerbėjai. Panašius kepa mano mama. Skanūs ir ką tik iškepti, ir šalti. Nieko įmantraus, bet skonis labai geras!

Taigi, mums reikės (~2 valgytojams):
1 kiaušinio
3/4 puodelio pieno
1 puodelio miltų
1/2 AŠ kepimo miltelių
1/4 AŠ druskos
1/8 puodelio cukraus
vanilinio cukraus
~1/2 AŠ cinamono (galima dėti ir daugiau) 
2-3 obuolių (aš įtarkavau 1 didelį ir 1 vidutinį obuolius)

Paruošimas:
  1. Kiaušinį gerai išplakame, įpilame pieno ir dar paplakame.
  2. Sausus produktus sumaišome viename dubenyje (miltus persijojame).
  3. Pilame sausą mišinį į plakinį ir išplakame.
  4. Įmaišome tarkuotus obuolius.
  5. Kepame įkaitintame aliejuje. Aš vietoje aliejaus naudojau ghee.
Skanaus!

Šaltinis: Smitten kitchen

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...