2012 m. rugpjūčio 6 d., pirmadienis

Kitaip virtas kiaušinis


Tobuli pusryčiai! Ar bent jau laiku ir vietoje, nes suvalgiau su didžiuliu pasimėgavimu! Jei nuskambės kaip daug terlionės reikalaujantis sudėtingas procesas - surizikuokite, nes taip tikrai nėra. Viskas super paprasta:

Taigi, mums reikės:
kiaušinio
1 juostelės vytinto kumpio
krapų
druskos, pipirų
aliejaus
maistinės plėvelės

Patiekti:
duonos
sviesto
pomidorų, gražgarsčių ar ko kito, ką mėgstate

Paruošimas:
  1. Maistinę plėvelę įklojame į dubenėlį ir patepame aliejumi, kad kiaušinis nepriliptų. 
  2. Smulkiai supjaustome vytintą kumpį ir krapus. 
  3. Pusę kumpio ir krapų pabarstome ant maistinės plėvelės, pabarstome druska ir pipirais. 
  4. Atsargiai įmušame kiaušinį, kad nesuplištų trynys, pabarstome likusiu kumpiu, krapais, pagardiname druska ir pipirais. 
  5. Maistinę plėvelę surišame į ryšulėlį ir užrišame su siūlu. 
  6. Dedame į verdantį vandenį ir verdame apie 4 minutes, kol baltymas virš trynio pabals (jei norime su skystu tryniu, jei su kietu - verdame dar ilgiau). 
  7. Išvirusį kiaušinį dedame į lėkštę. Aš patiekiau su gražgrastėmis ir skrudinta duona su prieskoniniu sviestu. Viskas labai puikiai derėjo ir paryškino vienas kito skonį. 

Skanaus!



Šaltinis: Cocinarendez-vous

7 komentarai:

  1. Mielai sukramtyčiau tokį vieną...net gal ir ne vieną:)))) Tavo gražiau atrodo, tik ir skaniau:)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tavo receptas mane įkvpėpė šiems pusryčiams, taigi, grožio jam netrūko :)
      Ačiū už tokius puikius pusryčius ;)

      Panaikinti
  2. ...kaip man malonu...kad Tu žinotum:)))

    AtsakytiPanaikinti
  3. tokiu budu esu virus ne viena karta kiausinius, bet be jokiu priedu..tavasis variantas labai gundantis ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O aš taip viriau pirmą kartą - man vis atrodydavo, kad labai daug terlionės taip virti :) O šitas variantas man labai patiko. :) čia kaip dietinė kiaušinienė - su priedais, bet be riebalų (beveik) :)

      Panaikinti
  4. Tobuli pusryčiai ♥ reiks gal ir man pasilepinti savaitgalį...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Viskas iš tikro tai paprasta, bet rezultatas pakylėtas visai į kitą lygį :) Savaitgaliui tai tikrai puikūs pusryčiai :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...