2012 m. gegužės 4 d., penktadienis

Kavos panna cotta


Tai jau ne pirma mano panna cotta. Paskutinį kartą buvau sau pasakiusi, kad kita panna cotta bus labai labai šokoladinė. Bet kai atėjo noras gaminti ėmiau ir pakeičiau nuomonę ir nusprendžiau, kad tai bus mano popietinės kavos pakaitalas, taigi su kava. Ir pagalvojau, jau kad kava, tai kodėl ne kava su brendžiu? Man kaip alkoholio beveik nevartojančiai, gal vos kiek per daug brendžio. Ir net nežinau, kodėl nepyliau savo mylimo romo. Receptą naudojau anksčiau išbandytą, tik papildžiau kava ir brendžiu.
Man toks žavus susisluoksniavimas, ne mano nuopelnas. Matyt bestingstant po truputį kava pradėjo sėsti ant dugno, tik nespėjo įgyvendinti savo plano iki galo :D

Taigi, mums reikės:
300 ml riebios grietinėlės
300 ml pieno
90 g cukraus
vanilinio cukraus
1,5 VŠ želatinos (naudojau dr.Oetker)
4 AŠ tirpios kavos
4 VŠ brendžio (kitą kartą mažinčiau, gal keisčiau romu, o gal visai nepilčiau )

Paruošimas:
  1. Grietinėlę pakaitiname su cukrumi ir vaniliniu cukrumi. Neužviriname. Nukeliame nuo ugnies.
  2. Pakaitiname pieną, įdedame tirpios kavos. Neužviriname. Nukeliame nuo ugnies.
  3. Į pieną įmaišome išbrinkintą želatiną ir maišome, kol ji ištirps.
  4. Supilame viską į vieną indą, įpilame brendį ir išmaišome.
  5. Išpilstome į indelius ir paliekame atvėsti. Kai atvėsta iki kambario temperatūros, dedame į šaldytuvą, kad visiškai sustingtų (ne manžiau ~3 val.)
Skanaus!

6 komentarai:

  1. Vilmut, Dieviškas desertas:) O dar artėjant mūsų - Mamyčių Dienai...
    Niam niam niam...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Desertas tikrai puikus! :) Tiesa, aš jį dariau savo gimtadieniui prieš du mėnesius :) Bet tinka jis visoms progoms :)
      Ir Mamyčių dieniai, su kuria sveikinu visas Mamas!

      Panaikinti
  2. Kokios grazios foto!! Su sventem Vilmukai!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Ilona! Jos darytos dar tada, kai galėjau sau leisti pasistapyti su fotiku :)
      Ir Tave, supermama, su Mamos diena! :)

      Panaikinti
  3. O kokiam kieky vandens ir kaip reikia tirpinti želatiną? Niekada nesu dariusiu nieko su želatina... Ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš su želatina dar irgi atsargiai elgiuosi :) 1,5 šaukšto aš užpyliau maždaug 50-60 ml vandens. Aš kartais jau leidžiu sau nematuoti, tiesiog užpilu vandens šiek tiek, kad apsemtų želatiną ir viskas :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...