2012 m. gegužės 18 d., penktadienis

Blynai su mėlynėmis


Skanūs blynai. Juos kepdama bijojau, kad mano vyrai jų nevalgys (vienas nevalgo uogų, kitas nevalgo kepinių su uogomis ir iš pilno grūdo kvietinių miltų, mat jie primena ruginių miltų skonį), bet pati jų labai užsimaniau, ir nutariau rizikuoti. Rizika pasiteisino: abu kirto net ausys linko. Tas kuris kalbėti nemoka, sakė MmMm, o tas kuris moka - "skanu net ir su mėlynėm". Apie pilno grūdo miltus, aišku, aš nieko neminėjau. Blynai išėjo tokie biskvitiniai, purūs, minkšti ir tarsi pyragėliai. Tuos, kurių nesuvalgėm ryte, sėkmingai pabaigėm vakare, pasišildę tosteryje :D. Paskaičiusi recepto autorės pastabą, kad jei kepate keliems žmonėms - padidinkite produktų kiekius dvigubai - taip ir padariau. Bet čia porcijos gavosi amerikietiškos turbūt.. Mums dviems su puse valgytojo vienam kartui tikrai per daug. Ir kitą kartą aš pabandyčiau vien tik su kvietiniais miltais. Nors kepiniai su pilno grūdo miltais man skanūs, bet šį kartą man jų prieskonis nelabai tiko. Bet su miško uogų jogurtu buvo tikrai labai skanu!!!

Taigi, mums reikės:
360 ml (1 1/2 puodelio) pieno
4 VŠ balto vyno acto
2 VŠ tirpinto ir atvėsinto sviesto
2 VŠ aliejaus
2 kiaušinių
vanilės ar vanilinio cukraus
240 ml (1 puodelio) šviežių ar šaldytų mėlynių. Jei šaldytos - dedame neatitirpusias.

Sausas mišinys:
240 ml  (1 puodelio) kvietinių miltų
240 ml (1 puodelio) pilno grūdo miltų
4 VŠ cukraus
2 AŠ kepimo miltelių
1 AŠ sodos
1 AŠ druskos

Paruošimas:

  1. Sumaišome pieną su actu ir paliekame 5 minutėms, kad sutrauktų.
  2. Sumaišome visus sauso mišinio produktus viename dubenyje.
  3. Išplakame kiaušinius su sviestu, aliejumi ir vaniliniu cukrumi bei įplakame tai, kas gavosi iš pieno ir acto.
  4. Sausus išmaišytus produktus supilame į gautą plakinį ir atsargiai išmaišome. 
  5. Švelniai įmaišome mėlynes.
  6. Svarbu! Maišome tik tiek, kol nebesimato miltų ir nelieka didžiųjų gumulų. Dedant blynų tešlą į keptuvę irgi nemaišome - tiesiog kabiname su šaukštu iš eilės. Taip iškepsime tikrai purius, minkštus blynus.
  7. Kepame ant vidutinės ugnies įkaitintoje keptuvėje, lengvai pateptoje aliejumi suvylgyta servetėle. Verčiame, kai viršuje pasirodo burbuliukai.
  8. Kad kol iškepsime visus blynus, jie neatšaltų - iškeptus blynus laikome iki ~80 laipsnių įkaitintoje orkaitėje.


Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...