2012 m. balandžio 23 d., pirmadienis

Karamelinis-šokoladinis pyragas



Tobulas. Nerealus. Fantastiškas ir mirtinas. Valgiau jį su dideliu pasimėgavimu ir su milžinišku sąžinės graužimu, nes kalorijų viename kąsnyje tikriausiai tūkstantis. Bet malonumas jį valgant, viską atperka. Drėgnas, sodriai šokoladinis su karamelės lašeliais, kurių dauguma nusėdo apačion ir sudarė karamelinį, drėgną pagrindą. Nemoku ir papasakoti koks jis skanus, bet patikėkit, jį išsikepti verta. Jei jau pradėjot lieknėjimo programą prieš paplūdymio sezoną, išsisaugokit receptą rudeniui, nes jis tikrai to vertas!


Taigi, mums reikės (20-22 cm skersmens tortinei):
100 g miltų
1/2 AŠ kepimo miltelių
sodos ant šaukštelio galo
žiupsnelio druskos
150 g Daim šokoladukų
50 g migdolų
100 g sviesto
100 g rudojo cukraus
50 g paprasto cukraus
2 didelių kiaušinių
50 g juodojo šokolado
1 VŠ kakavos
1/2 AŠ vanilinio cukraus
125 ml natūralaus jogurto

Paruošimas:
  1. Migdolus nuplikome verdančiu vandeniu, nulupame odeles ir sumalame. Aš dar būčiau ir pakepinusi, nes kai maliau, tai rezultatas man daugiau į migdolų tyrę, o ne į migdolų miltus panėšėjo.
  2. Daim šokoladukus susmulkiname, tik ne per smulkiai.
  3. Sviestą ištirpiname kartu su šokoladu ir išplakame kartu su cukrumi ir druska.
  4. Po vieną įmušame kiaušinius, po kiekvieno gerai išplakant.
  5. Įplakame jogurtą.
  6. Miltus sumaišome su kepimo milteliais, soda, vaniliniu cukrumi ir kakava. Įsijojame į tešlą ir švelniai įmaišome.
  7. Atsargiai įmaišome riešutus. Kitą kartą juos įplakčiau kartu su jogurtu, ypač jei patingėčiau pakepinti, nes sumalus, jie pavirto į tyrelę, kuri lengvai nenorėjo išsimaišyti. Nenorėdama permaišyti aš taip ir palikau. Blogai nebuvo, bet pagal užmanymą jie turėjo pasiskirstyti tolygiai.
  8. Beriame smulkintus (ne per smulkiai) Daim šokoladukus, tik nepermaišome.
  9. Pilame į sviestu pateptą kepimo formą.
  10. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 40-50 min. Ar iškepęs, patikriname mediniu pagaliuku. Svarbu neperkepti.

Skanaus!

P.S. Kepiau aš šį pyragą šv. Velykoms. Bet susiruošiau įkelti receptą tik dabar (jau nekalbu apie tai, kad dar laukia ir seniau išbandyti receptai). Tiesiog, jis vertas to, kad būtų paviešintas ilgiau nelaukiant. O ir proga, kurios pernai prižadėjau sau nepraleisti, yra - antrasis mano tinklaraščio gimtadienis. Labai labai tikiuosi, kad ne paskutinis! Man labai patiko per šiuos du metus dalintis su visais savo išbandytais receptais. O didžiausią malonumą teikia atsiliepimai, pastabos ir patarimai, kuriais dalinatės Jūs! Ačiū, kad skaitote, ačiū, kad dalinatės savo patyrimais!

Šaltinis: Tarp vėjo gūsių..

10 komentarų:

  1. Oooo sakai nemoki apsakyt koks saknus, tai kad moki, nes skaitant net seilė tįsti pradėjo :DD Labai gundantis!
    Ir su 2-uoju gimtadieniu Tavo tinklaraštį!!! Linkiu dar ilgai ilgai illlgaaaai gyvuoti, nes Tavo tinklaraštis yra vienas iš mano mėgstamiausių!!! Čia visada randu išsamią nuomonę, kruopščiai parašytus receptus, patirtis, pastebėjimus, patarimus... ir nuoširdų bendravimą :*** Bet įsivaizduoji jau 2! gražus šis skaičius :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Su puikiu 2-uoju gimtadieniu ♥ Neišblėstančio entuziazmo toliau mus džiuginant puikiais receptais! Aš irgi užsuku čia labai laaabai mielai :)

      Panaikinti
    2. Ačiū už šiltus žodžius! Judvi esate man pavyzdys, kuriuo stengiuosi sekti. Jūsų nuotraukos nuostabios ir labai skanios :) O receptą kiekvieną norisi išbandyti :) Ir man be galo glosto širdį, kad pas mane užsukate ir pasidalijate nuomone, o kai sulaukiu pagyrimo, tai atsiduriu devintam danguj :) Ačiū, kad esate! :*

      Panaikinti
    3. Oi prašom prašom , geriems ir mieliems žmonėms negaila ir komplimentų :)

      Panaikinti
  2. Vilma, labai džiugi akimirka, nuoširdūs sveikinimai! Tiek skanių žodžių paskyrei šiam pyragui, džiugu, kad patiko :) Skanių pabandymų ir ateityje...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! :) Ir ačiū, kad pasidalinai šiuo puikiu receptu :)

      Panaikinti
  3. noereciau paklausti kaip turi atrodyti mase kai sumaisai sokolada su abiejeis cukrais, nes pas mane gavosi kose su cukrumi

    AtsakytiPanaikinti
  4. ar galima vietoje sodos dėti kepimo miltelių? Kiek jų reikėtų dėti?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Galit. Užteks to pačio kiekio kepimo miltelių.
      Soda paprastai dedama į sunkesnę tešlą ir kai tarp tešlos sudėtinių produktų yra rūgštus pieno produktas, kuris sodą nugesintų.

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...