2012 m. vasario 12 d., sekmadienis

Varškės keksiukai

Šiuos keksiukus mačiau ne viename tinklaraštyje ir visuose jie buvo išgirti, kaip patys pačiausi. Varškės pakeliui besimaišant šaldytuve, nusprendžiau iškepti juos ir aš. Pastaruoju metu mane apėmė kažkokia keksiukomanija, nes tai jau antri keksiukai per šią savaitę. Kepdama saldumynus jau pradedu galvoti ir apie tai, kad juos galėtų valgyti ir mano špokutis, ir tai būtų ne tik saldumynas, bet ir maistas, kiek įmanoma sveikesnis. Špokutis įvertino labai teigiamai, nors buvo po pusryčių, bet kišo keksiuką į burną, lyg savaitę nevalgęs. Šeimos galva įvertino, kaip labai skanius, o jei nebūtų spanguolių (varge vargeli), kaip labai labai skanius. Man jie taip pat labai labai patiko - purūs, minkštučiai, drėgni, man visai nesijaučia, kad su varške. Ką tik iškepus išorė buvo skaniai traški, vidus  minkštas. Bet kai pabuvo sandariai - traškumo nebeliko, liko minkštučiai keksiukai. Man spanguolės juose labai tinka - suteikia malonią labai lengvą rūgštelę. Bet kaip žinia, turiu aš jau kuris laikas savo favoritus keksiukus. Ir dabar nepasakysiu kurie skanesni... Šitų tekstūra tankesnė ir sunkesnė, anie - daug lengvesni. Ai, abu labai skanūs, labai verti kepti. Kepsiu ir šituos ne kartą (ir vis tiek su spanguolėm, ot!).

Taigi, mums reikės (~16-ai keksiukų):
150 g sviesto
3 didelių kiaušinių
200 g cukraus
200 g varškės
200 g miltų (naudojau 405D tipo)
1 AŠ kepimo miltelių
žiupsnio druskos
saujos džiovintų spanguolių

Paruošimas:
  1. Sviestą ištirpiname ir atvėsiname.
  2. Kiaušinius gerai iki putų išplakame su cukrumi ir žiupsneliu druskos.
  3. Varškę pertriname per sietelį arba sutriname su blenderiu iki vientisos masės, kad neliktų gumulėlių.
  4. Varškę sukrečiame pas kiaušinius, supilame tirpintą sviestą ir gerai išmaišome.
  5. Kepimo miltelius sumaišome su miltais ir persijojame.
  6. Suberiame miltus į tešlą ir išmaišome, bet nepersistengiame - keksiukai to nemėgsta.
  7. Suberiame spanguoles ir lengvai permaišome.
  8. Paskirstome tešlą keksiukų formelėse. Kelis keksiukus kepiau tik popierinėse formelėse (4-iuose sluoksniuose), bet vis tiek nelabai atlaikė ir pabėgo. 
  9. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 20 min., kol ištrauktas medinis pagaliukas bus sausas, o keksiukai gražiai pageltonuos.
Skanaus!



Šaltinis: Villa Alps

68 komentarai:

  1. Spanguolių nemylėtojui vyšnių džiovintų įdėk - irgi tinka :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai, kad čia sudėtingesnis atvejis, nemylėtojas jis ir spanguolių, ir razinų. Bet už idėją ačiū, reikės paeksperimentuoti su vyšniom :D Rezultatą nujaučiu, bet tyrinėti taip smagu :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šitie keksiukai tai visiškas gėris, aš juos kepu su šviežiomis spanguolėmis http://sezoninevirtuve.blogspot.com/2011/12/varskes-keksiukai-su-spanguolemis.html, labai skanu, bet, turbūt, spanguolių nemylėtojui toks priedas nepatiktų :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mačiau, mačiau ir pas Tave juos :) Man gal net labiau patiktų, nei su džiovintom, bet deja, šviežių neturiu...

      Panaikinti
  4. Einu bandyti :) Apsileidau, seniai kvepėjo namai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Liuks liuks liuks ;) Vyras ivertino-sitie skanus :) Beatos pusrytiniai jau pabode turbut :) Nors man jie irgi super, bet mano favoritai http://shirshiulizdas.blogspot.com/2011/01/kondensuoto-pieno-keksiukai.html

      P.S. Varske pas mane buvo kaimiska ir trapi, ir as jos netryniau nei per sieteli, nei blenderiu, paprasciausia sutarkavau, galvojau bus tie taskiukai juose, kurie tesloje mates, bet net pati zinodama, kad keskiukai su varske jos neradnu nei grudelio :)

      Panaikinti
    2. Niu smagu, kad patiko :) Aš tai tik Tau į ausį pasakysiu, kad užvakar kepiau plaktos grietinėlės keksiukus (va šituos http://shirshiulizdas.blogspot.com/2011/11/plaktos-grietineles-keksiukai.html). Tai jie visgi man skanesni, nei varškiniai... :)

      Panaikinti
  5. O negalima sviesto pakeisti aliejumi ? Labai tingiu iki parduotuvės eiti :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Teoriškai galima. Juk kai kuriekepiniai kepami ne su sviestu, o su aliejumi. Bet atvirai pasakysiu, kad nežinau, kaip pakeitimas įtakos skonį. Kartą vieną keksą kepiau pakeitusi aliejų, nurodytą recepte, aliejumi. O kitą kartą tiksliai pagal receptą. Man su sviestu buvo truputį skaniau. Keksas, keptas su aliejumi buvo puresnis ir taip pat skanus. :)

      Panaikinti
    2. Pabandžiau su saulėgražų aliejum ir man ... nepatiko :D Reikėjo geriau eiti į parduotuvę ir naudoti sviestą :D

      Panaikinti
    3. Gaila, kad rezultatas nuvylė, labai gaila. Vadinasi arba aliejus tinka ne visiems kepiniams, arba netinka Tau :)

      Panaikinti
    4. O gal kepant su rapsų aliejumi būtų mažesnė tikimybė, kad bus kažkoks poskonis? Ką manote?

      Panaikinti
    5. Rapsų aliejaus nenaudoju, bet kiek žinau, jis taip pat beskonis bekvapis. Manyčiau, kad saulėgrąžų aliejaus skonį kepiniuose gali išskirti tik beprotiškai išlavintas gomurys. Paprastai jis naudojamas, kai reikia neutralaus aliejaus. Va alyvuogių aliejus, kita kalba - jis tikrai suteikia poskonį kepiniui

      Panaikinti
  6. Nuostabus keksiukai :) as idejau trintu saldytu uogu :) man jie superiniai, bet vistik skaniausi su moliugu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! :)
      Išbandykite ir šiuos: http://shirshiulizdas.blogspot.com/2011/11/plaktos-grietineles-keksiukai.html Jie taip pat labai neprasti ;)

      Panaikinti
  7. Bandziau su grietinele, bet su varske topas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, vadinasi kiekvienam savo :D Džiaugiuosi, kad atradotes savo topą :)

      Panaikinti
  8. Jau antroji keksiukų forma pūpso orkaitėlėje!
    Pasaka:)
    Tikrai bus vieni iš mano mėgstamiausių:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oho, koks entuziazmas :) Smagu :) Jaučiu, kad eisiu ir aš prisiminimui kartoti šių keksiukų, kaip tik turiu varškės :)

      Panaikinti
  9. Rita.Tikrai labai skanūs keksiukai gavosi, nors ir pirmą kartą savo gyvenime gaminau :). Liuks!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai ir smagiausia - kai pavyksta iš pirmo karto :) Linkiu, kad virtuvėje nesėkmės nebūtų dažnos :)

      Panaikinti
  10. Labai skanus keksiukai super :) Ypac vaikai labai valgo :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. PRIE INGRIEDIJENTŲ PRALEISTA RAIDĖ „O“ ŽODYJE „NAUDOJAU“

    AtsakytiPanaikinti
  12. Labai taikli pastaba iš to, kuris žodį "ingredientas" rašo "ingriedijentas" :D

    AtsakytiPanaikinti
  13. Labai skanūs, neturėjau jokiu uogyčių, bet ir nereikėjo:)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Labai skanūs keksiukai, nuostabūs tiesiog. Mano valgytojas gyrė, sakė, skaniausi, kokius esu iškepusi! Dabar kaip tik vėl jie orkaitėje. :)

    AtsakytiPanaikinti
  15. Nuostabūs keksiukai, kepami ne pirmą kartą :) labai patinka visiems namiškiams :) iš visų keptų varškinių keksiukų šie patys pačiausi :) dėkojame autorei!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Džiaugiuosi, kad patiko!
      Tik negaliu prisiimti autorystės :) aš juos tik iškepiau ir su visais pasidalinau, tikrai nesukūriau :)

      Panaikinti
  16. Labai skanus! Purus, drėgnas. Kepiau vieną keksą.
    Beje, mano silikoninės keksiukų formelės irgi tokios ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. fainiai :) šiaip jau varškė, kiek matau iš patirties, niekada reikalo nepagadina :)
      o keksiukus kažkada per kuponus pirkau, ir dabar kartais panašius užmatau pardavinėjant :)

      Panaikinti
  17. Keksiukai, tiesiog puikūs. Cukraus žymiai mažiau dėjau na kokius 150 g. ir užteko. Sakyčiau tokie spurgų pusbroliai, bet ne tiek daug riebalo, kaip spurgose. AČIŪ.

    AtsakytiPanaikinti
  18. Ką blogai padaryt galėjau, kad susmego?? Taip gražiai iškilę buvo.....

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. mano patsvarstymas yra daugiau teorinis šia prasme, nes kepinys subliuško man gal tk vieną kartą - kai vienų keksiukų tešlą permaišiau supylusis sausus produktus. Tai čia galėtų būti viena priežastis. Antroji, dažnai minima - orkaitės atidarymas keksiukams kepant ir dar nesutvirtėjus - per anksti. Mano patirtis su šia bėda yra nedidelė, tad ir sprendimų daug negalėčiau pasakyti. Tikiuosi, kad daugiau šios bėdos neturėsite!

      Panaikinti
  19. Atsakymai
    1. Panašūs į mano bandeliukus su varške :)

      Panaikinti
    2. kaip gerai, kad varškės urmu užsipirkot :)

      Panaikinti
    3. aha, vakar neviskas i keksiuku formeles tilpo, iskepem ir maza pyragiuka - netgi sakyciau anas skanesnis gavosi :))))
      P.S.: varskes dar turiu ;)

      Panaikinti
    4. aham, esu kepusi varškės keksą, tai labai gerai gavosi :)

      Panaikinti
  20. Keksiukai tikrai labai skanūs, bet man kažkodėl jie prilipo prie popierinių indelių :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. hmm, šiuos keksiukus aš visada kepu silikoninėse formelėse, tad sunku atspėti,, kodėl taip nutiko...

      Panaikinti
  21. Bet kokie keksiukai prilimpa prie popierinių kepimo formelių. Jos daugiau dėl grožio, o ne dėl ekonomiškumo, kadangi kepant silikoninėse formelėse keksiukai išsiima gražiai ir dar gražiau nukeliauja į pilvukus :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Julija, spėju čia ne tas atvejis. Kartais būna, kad keksiukai taip bjauriai prilimpa prie popierėlių, kad kone graužti nuo jų reikia, kitaip likspusė keksiuko, o kartais popierėlis labai lengvai ir gražiai nusilupa nuo keksiuko. Šiuos varškinius visada kažkaip kepdavau silikoninėse, tad problemų nebuvo. Dabar kas savaitgalį kepu savo bananinius nuostabiuosius. Ir visada popierinėse formelėse, nes pas kui gaudyk vėją laukuose paskui vaikus kieme :) tai nuo jų popierėliai nusiima be vargo.

      Panaikinti
  22. Ačiū už receptą :) smaguriaujam :)
    Kepiau pirmą kartą (apskritai keksiukus pirmą kartą kepiau) - pasakiški - kepsim vėl ir vėl :)

    AtsakytiPanaikinti
  23. Kepiau ir aš - tik keksą, padvigubinusi ingredientų kiekį. Išėjo purus, drėgnokas, kvepiantis sviestu kepinys :) Jis bus mano mėgstamiausių kepinių sąraše. Ačiū Jums už puikų receptą ;)

    AtsakytiPanaikinti
  24. Man neskanu, per daug sviestas jaucias:/ bet cia skonio reikalas

    AtsakytiPanaikinti
  25. Super. Jau antrą kartą kepiau. Tik sumažinau šiek tiek miltų kiekį - minkštutėliai gavosi!!

    AtsakytiPanaikinti
  26. o kiausiniu baltyma nuo trynio atskirti?

    AtsakytiPanaikinti
  27. Kepiau jau ne vieną kartą, visiems labai patiko!

    AtsakytiPanaikinti
  28. kepiau, neuztekau sviesto, tai 80 gr islydziau, kitus 70gr, pakeiciau aliejum. kvietinius miltus maisiau per puse su kukuruzu miltais, bet galutinis rezultatas buvo super. aciu uz recepta.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip ir naujas receptas gavosi :) Svarbu, kad skaniai! :)

      Panaikinti
  29. Super keksiukai,bet kadangi pasirode 200 gr cukraus per daug dejau tik 80gr ir pats tas. Kepsiu dar :)

    AtsakytiPanaikinti
  30. O jei dėčiau šilauoges ar gerai butu

    AtsakytiPanaikinti
  31. o as idejau sokolado gabaliuku ir spanguoliu ir man super :

    AtsakytiPanaikinti
  32. Laaabai skanus keksiukai gavosi, tik aš perpus, gal net dar mažiau dėjau cukraus, ir gavosi super.. Priminė mamos vaikystėj kepamas blynus-spurgas :) a tiesa, dejau puse sviesto, puse alyvuogių aliejaus..

    AtsakytiPanaikinti
  33. Kepėm su pusseserėm. Galima liežuvį nuryti! Super!

    AtsakytiPanaikinti
  34. Sveiki. Keliau keksiukus, bet kodel jie austant man sukrenta?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dažniausia keksiukų sukritimo priežastis - permaišyta tešla - keksiukams tešlą reikia tik švelniai išmaišyti, kad per daug nepatektų oro, kuris vėliau ir būna sukritimo priežastimi.

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...