2012 m. vasario 15 d., trečiadienis

Karamelinis šokoladinis kavos tortas


Dar vienas tortas iš Beatos knygos. Kai gaminau šį tortą, mano namai kvepėjo kava. Kepiau aš šį tortą mamos gimtadieniui, taigi įdėjau daug daug meilės į jį. Labai ir labai skanus! Kadangi esu prisiekusi romo aromato gerbėja, tai vietoje brendžio pyliau romą. Tortas labai aromatingas, turtingas skoniu, galima sakyti prašmatnus. Tikrai nepriskiriamas prie gaivių tortų :) Bet nuodėmingam pasilepinimui - pats tas! Labai bijojau, kad visas skonis, kuris jausis tai saldumas, bet taip nenutiko, viename kąsnyje susipynė daugybė skonių - kava, karamelė ir tas dieviškas romo aromatas. Tortas sunkus, drėgnas ir sotus.
Kadangi Beata nepaminėjo, kokio dydžio jos tortas, aš dariau prielaidą, kad 26 cm skersmens ir produktų kiekius perskaičiavau 22 cm tortinei. Pagal jos ir mano tortų vaizdus spėju, kad jos tortinės skersmuo 26 cm, nes jos blynai gavosi plonesni, nei manieji, taigi kitą kartą perskaičiuočiau kiekius dar kartą. Ne dėl to, kad buvo kažkas negerai, o tiesiog, kad man idėjiškai  taip patiktų labiau :) 




Taigi, mums reikės 24-26 cm skersmens atsegamai torto formai (skliaustuose pateikti kiekiai 22 cm skersmens atsegamai torto formai):

Biskvitui:
250 g (180 g) kambario temperatūros sviesto 
440 g (315 g) cukraus
4 didelių (3 vidutinių) kambario temperatūros kiaušinių
400 g (285 g) miltų
80 g (55 g) kakavos
2,5 AŠ (1,8 AŠ) kepimo miltelių
0,5 AŠ (0,35 AŠ) druskos
4 VŠ (2,85 VŠ) tirpios kavos (ištirpintos 3 VŠ (2 VŠ) karšto vandens)
350 ml (250 ml) pieno
Vanilės ekstrakto arba cukraus


Kremui:
500 g (360 g) mascarpone sūrio
400 ml (285 g) Rududu
2 VŠ (1,5 VŠ) kavos likerio, brendžio ar romo
Man šito kremo kiekio pakako tik pertepti biskvitams ir aptepti viršų. Šonams aptepti, nebūtų užtekę, Gerai, kad ir neplanavau.



Sirupui:

300 ml (200 ml) paruoštos stiprios kavos
150 g (100 g) cukraus
50-100 ml (35-70 ml, aš pyliau gal 20 ml) brendžio ar romo
Jei tortą valgys vaikai, tai alkoholio kiekius galima sumažinti, arba vietoje šio sirupo naudoti pvz. apelsinų sultis.

Papuošti:
Juodojo šokolado


Paruošimas:
Biskvito kepimas:
Svarbu! Torto biskvitui pateikti produktų kiekiai yra skirti dviejų biskvitų kepimui, kuriuos vėliau perpjausime per pusę. Jei neturite, kaip aš, dviejų vienodų torto formų, produktų kiekius dalinkite per pusę ir biskvitą kepkite per du kartus - vienam iškepus, užsimaišome tešlą antram ir kepame.

  1. Dubenyje sumaišome miltus, kakavą, kepimo miltelius ir druską. Persijojame tiek kartų, kiek netingime. aš tai padariau gal 4 kartus, nes kuo daugiau kartų persijosime, tuo daugiau oro pateks į miltus ir jie bus puresni, o tai reiškia, kad puresnis bus ir buskvitas. Bent du kartus persijoti būtina. 
  2. Sviestą, kartu su cukrumi, mikseriu išplakame iki baltumo. 
  3. Po vieną mušame kiaušinius ir plakame, kol jų neliks nei pėdsako, tada mušame kitą kiaušinį. Visą masę plakame ne mažiau 5 minučių, kad į ją patektų kuo daugiau oro. 
  4. Ištirpintą kavą supilame į pieną, įdedame vanilę ir išmaišome. 
  5. Po truputį, iš lėto į kiaušinių ir sviesto plakinį supilame pusę miltų ir šaukštu (ne mikseriu) išmaišome. Nepersistengiame, kad neišeitų mūsų taip kruopščiai užtaupytas oras. 
  6. Į tešlą maišant supilame pieno ir kavos mišinį. 
  7. Po truputį supilame likusius miltus ir ramiai išmaišome. 
  8. Atsegamos torto formos dugną išklojame kepimo popieriumi, o šonus patepame sviestu. Supilame paruoštą tešlą. Jei naudosite silikoninę formą, vis tiek būtinai ištepkite ją sviestu!
  9. Kepame iki 160-170 laipnsių įkaitintoje orkaitėje 40-50 min. 
  10. Iškepusius biskvitus paliekame atvėsti. 
Sirupo paruošimas:
  1. Paruošiame stiprią kavą. Aš plikiau normalią maltą kavą ir ją nukošiau, bet galima paruošti kavą ir su tirpiomis kavos granulėmis. Tiesiog, skani, gera kava yra privalumas. :)
  2. Pilame kavą į nedidelį puodą, supilame cukrų ir dedame ant ugnies. 
  3. Užviriname ir kaitiname ant labai nedidelės ugnies apie 15-20 minučių, karts nuo karto pamaišant, kol skysčio sumažės per pusę.
  4. Įpilame brendį/romą/kavos likerį ir nuimame nuo ugnies.
Kremo paruošimas:
  1. Mascarpone ir Rududu dedame į didelį dubenį, supilame brendį/romą/kavos likerį ir mikserio ar šaukšto pagalba išsukame iki vientisos masės.
Torto surinkimas:
  1. Atvėsusius biskvitus, kiekvieną,  perpjauname į du vienodo storio lakštus.
  2. Dedamą pirmą biskvitą ant lėkštės, ar padėklo, ant kurio kosntruosime tortą ir sulaistome sirupu. Aš tai dariau konditeriniu teptuku, galima sulaistyti, tik nepersistengiant tiesiog šaukšteliu.
  3. Dedame 2-3 kupinus šaukštus kremo ir tolygiai paskirstome.
  4. Dedame kitą biskvitą ir kartojame procedūrą su sirupu ir kremu.
  5. Jei lieka kremo, aptepame juo torto šonus. Man neliko, bet torto išvaizda nuo to nenukentėjo.
  6. Papuošimą nusižiūrėjau nuo Beatos - bulvių skustuku patarkavau šokolado ir apibarsčiau juo torto viršų.
  7. Geriausia, jei tortas galėtų pastovėti šaldytuve per naktį. Manasis buvo suteptas ryte, o valgomas vakare. Buvo skanus ir pakankamai drėgnas, bet kitą dieną, gabalėlis, kurį apdairiai iš anksto  (ir gerai, nes neliko nei trupinėlio) nusidžioviau fotosesijai, buvo dar skanesnis.
Skanaus!



Šaltinis: Metai Beatos virtuvėje

Papildyta (2014 03 07): Kepiau aš šį tortą dar kartą savo gimtadieniui. Nors pirmasis kartas tikrai buvo sėkmingas, o paruošimas nesudėtingas (tik kad ilgas, nes neturiu dviejų vienodų kepimo formų), vakar braukiau ašarą... Kepiau iš nurodytų originalių produktų kiekių 26 cm skersmens formoje. Biskvitai gavosi gan ploni (man tai problema - mat aš nemoku gražiai pjaustyti biskvito). Kepiau silikoninėje formoje ir o stebukle - biskvitas prie jos prikibo ir išimant dalis liko prilipusi prie dugno... Prieš kepant antrą biskvitą formą patepiau sviestu - buvo viskas gerai. Kremo šį kartą man pasirodė per mažai net ir pertepimui (ir ir gavosi jis baisiai tirštas - matyt tai labai priklauso nuo mascarpone's), tad kitą kartą kremo kiekį didinčiau mažiausiai pusantro karto. O bet tačiau!... skonis atpirko visus vargus!

89 komentarai:

  1. Burnoje seilės į eilę sustojo:)kaip skaniai atrodo, kaip būtų gerai gabaliukas, greit bus proga, reiks išbandyti:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Pabandyti tikrai verta :) Lauksiu įspūdžių! :)

      Panaikinti
  2. Aš ir prieš miegą didelį gabalaitį suvalgyčiau, nepasikuklinčiau jau niekaip :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :) pavaišinčiau jei tik dar būtų :) Bet po tokio torto naktipiečiams tikrai spintoje apsigyventų maži padarėliai, kurie mažina drabužius :D

      Panaikinti
  3. Oi kaip skaniai atrodo.
    Va čia tai darbelio įdėjai. Tavo mamai pasisekė:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Mano mama labai manimi didžiavosi, kai visi taip kirto tortą, net ausys linko :)

      Panaikinti
  4. Cia mano tortu tortas ;)
    Visos sventes minimos ir prisiminamos butent sio gerulio deka, bet sakiau reiks kazko ir naujo pabandyt, tik nzn ar isdrisiu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :) O man tortų tortu ir toliau išlieka medaus tortas :) Paprasta aš :))

      Panaikinti
  5. Ragavus sito gerio - super super ir dar karta super!!...

    AtsakytiPanaikinti
  6. Viska atiduociau uz jo gabaliuka!!!!!! Ko nori? :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Bandysiu šiam savaitgaliui:)Labai gundo vaizdelis!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gundantis ne tik vaizdas :) Skanus bus savaitgalis :) Lauksiu atsiliepimų!

      Panaikinti
  9. Sirdele, savaitgali kepsiu. Biskvita kepti 40 min? Suvalges sablonas tavo puse raidziu...;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, 40-50 minučių. Hmmz įdomu, dėl to raidžių pradanginimo, kodėl gi taip nutiko, nes man tai rodo viską?..

      Panaikinti
    2. Namie dirbu laptopu, tai man rodo pvz. tik 4 ir viskas. Darbe stacionariu ir ten gerai rodo :) Manau, priklauso koks dydis ekrano ;)

      Panaikinti
    3. Šita, pamiršau paklaust dar o.O
      Jei aš vieną kepčiau biskvitą, manai nesigautų? jis neiškyla labai ar kame ten reikalas...tingiu žaisti su tiek kepimo :)

      Panaikinti
    4. Man iš pateiktų kiekių mano tortinėj gavosi tokie gana du stori biskvitai. Labai pasistengus vieną būčiau supjausčiusi į tris dalis ir vargo nemačiusi. Bet aš nemoku supjautyti gražiai biskvitų :) todėl kepu atskirai, o jei dar parašyta kad atskirai, tai tuo labiau :) Kiek skaičiau kitų atsiliepimus apie šį tortą, tai jis gana kaprizingas ir kad gerai iškiltų, reikia būtinai netingėti persijoti sausus produktus, kuo daugiau kartų, tuo geriau. O supylus viską į vieną formą, gal iškiltų sunkiau... Laikau kumščius, kad pavyktų ;)

      Panaikinti
  10. labai skanus gavosi, biskvitas labai purus.Cukraus i biskvitus dejau apie 200g,kad nebutu per saldu. Rekomenduoju tikrai issikepti :)Kaip pirktinis tortas.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Džiaugiuosi, kad patiko :) Kai tokius tortus glaima pasigaminti namie, man jau sunku atrasti skanų parduotuvinį tortą ;)

      Panaikinti
  11. O kuom galima pakeisti kremą Rududu ? Pas mus tokio nėra

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Manau, kad tiktų karamelinis kremas. Užsienyje jis labai populiarus ir dažnas.

      Panaikinti
    2. 2 val. Puode ir Sweetened condensed milk virsta rududu

      Panaikinti
    3. Ačiū už pastebėjimą! Aš pati niekada taip nedariau, bet kiek skaičiusi, kad paties išvirtas kondensuotas pienas yra nepalyginamai skaniau, nei pirktinis Rududu ar jo analogai.

      Panaikinti
  12. Dar vienas nuostabus receptas :) Na vienintelis keblumas man buvo kremo trūkumas, bet galbūt todėl, kad aš jo mėgstu dėti daugiau :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! :)
      O kremo trūkumą aš taip pat pajutau, tikriausiai matėte viename iš punktų - tad teko suktis su paprastesniu papuošimu, kuris buvo visai ne prastas :)

      Panaikinti
  13. Manau, kad turiu receptą savaitgaliui :)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Puikus tortukas gavosi, labai skanu su kava. Tiesa kremuko šiek tiek daugiau pasidariau, tai pilnai užteko ir pertepimui ir šonams aptepti, Atsižvelgiant, kad tai pirmas mano kepinys ir kad tas kepinys greit pranyko nuo šventinio stalo, tai manau puikiai pasisekė.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nors aš tortų jau iškepiau ne vieną, bet kas kartą nerimauju ar bus skanu :) Džiaugiuosi, kad pirmasis jūsų tortas pavyko! Ačiū už tokius smagius atsiliepimus!

      Panaikinti
  15. Sveiki :) Tortas nerealus del jo darymo,pirma karta man gavosi biskvitu tiek kiek turi gautis,kremas toks koks turi buti ir kremo man pakako dar ir torto apdailai gal del to kad po tris saukstus dejau pertepimui,bebaejo virsu padariau storesni :D dabar beliko laukti sveciu ir ragauti :)

    AtsakytiPanaikinti
  16. O aš ateinu nusivylusi:( biskvitas neiškilo todėl bubo kietas ir neskanus (nors kitiems patiko:)) o kremas kažkodėl gavosi toks skystas,kad net per naktį nesustengo ir tortą turėjau gelbėti apliedama šokoladu,kad visas neištyžtų:(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. pirmiausia tai man labai gaila, kad nepavyko. Labai! Žinau, kad nusivylimas turėjo būti labai didelis.
      Kodėl biskvitas neiškilo - neturiu variantų. Išskyrus vieną - ar įdėjote kepimo miltelių? Jei jis būtų iškilęs ir sukritęs, dar būtų paaiškinimų, bet dabar - nežinau priežasčių.
      Dėl kremo skystumo - man čia taip pat mistika. Esu skaičiusi, kad ne pirmas atvejis, kai šio torto kremas kitiems gaunasi skystas. Vienintelė mano versija dėl ko tai gali būti - dėl mascarpone's sūrio. Aš visada naudoju Galbani mascarponę ir kremas gaunasi erzinančiai tirštas ir sunkiai tepamas (maišomi tik du produktai ir abu tiršti - mascarpone ir rududu, 2 šaukštai romo tikrai esmės nesudaro), kodėl jums jis buvo skystas - mistika.

      Panaikinti
  17. Sveiki. Kokio svorio gaunasi tortas ir kokiam kiekiui žmonių pakanka?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. hmm, kadangi visada tortus kepu asmeninėms reikmėms ir jų ensveriu, tiksliai nepasakysiu svorio, bet jo užtenka tikrai dideliam būriui, nes yra labai skalsus, sodraus skonio ir jo daug nesuvalgysi :) Jei manęs atminitis neapgauna, Beata buvo parašiusi, kad šio 24 cm skersmens torto (ingredientai pateikti recepte ne skliaustuose) pakanka 10 žmonių.

      Panaikinti
  18. Užsirašau ir reiks mėginti, labai gundančiai atrodo.

    AtsakytiPanaikinti
  19. Ufff.. planuoju šitą šedevrą mėginti iškepti savo vyriškio gimtadieniui... Ir bijau, ir noriu :)) Turiu du klausimus:
    1) Ar tortas iš tų, kuriuos būtina palaikyti parą-kitą, kad atsiskleistų tikrasis skonis, ar galima ragauti po kelių valandų? (Kepčiau slapta, kaip staigmeną, tad turiu ribotai laiko, t.y. nuo ryto gaminimas, vakare - įteikimas)
    2) Kurie skaičiukai yra autetiški (Beatos), o kurie patobulinti? T.y.vadovautis tais pirmais, ar skliausteliuose?
    Ačiū iš anksto :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jis tikrai nesudėtingas :) sudėtingiausia dalis - per du kartus kepti biskvitus :) Tik štai su siurprizu nesu tikra ar pavyks, nes vien dėl to, kad kepti reikia du biskvitus, jo gamyba gana užsitęsia. O ir palaikyti jį per naktį labai rekomenduoju, mat jame susijungia tikrai nemažai skonių, ir jiems susimaišyti ir įsiskonėti reikia laiko.
      O kiekiai netobulinti. Originaliūs kiekiai iš knygos - ne skliaustuose. TIk ji neparašiusi kokio dydžio formoje kepė. Dariau prielaidą, kad 26 cm. Skliaustuose perskaičiuoti kiekiai 22 cm formai, naudojantis elementaria matematika :) Jei visgi pasirįšite kepti - sėkmės ir, tikiuosi, pavyksiančio malonaus siurprizo :)

      Panaikinti
  20. Ateinu pasipasakoti :)
    Vis dėlto ryžausi ir man pavyko!!! Baisiai savimi didžiuojuosi :)) Siurprizas įvyko, tortas buvo ragaujamas gilią naktį, tad spėjo "pribręsti". Nors, tiesą sakant, man jis skaniausias net ne kitą, o dar kitą dieną. Kitą kartą gaminčiau prieš dvi dienas iki valgymo. Ir jau naudočiau ne kavos likerį, kaip šį kartą, o brendį. Su likeriu, mano skoniui, gal kiek per sintetinis skonis ir saldoka...
    Ačiūūūū Jums labai labai už padrąsinimą ir už šitą receptą. Turiu visas Beatos knygas, bet kažkodėl šito torto receptas neužkliuvo, svarstant, kurį išsirinkus staigmenai... O va čia, perskaičiusi smagų ir skanų aprašymą, iškart pagalvojau - "Tai JIS!!!!". Ir labai tuo džiaugiuosi :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Galiu patikinti, kad visi mano čia publikuoti receptai yra nesudėtingi :) aš jokia virtuozė virtuvėje, tad drąsiai galite imtis gaminti viską, ką randate čia :)
      Labai džiaugiuosi, kad pavyko siurprizas - neabejoju, kad jis vyrui buvo pati geriausia dovana :)

      Panaikinti
  21. Pasiskaičiau apie tą dviejų biskvitų kepimo vargą ir galvoju, kad kepčiau plokščią didelį biskvitą orkaitės skardoje, po to supjaustyčiau ir padaryčiau stačiakampį tortą. Juk nebūtinai tortas turi būti apvalus. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šventa tiesa!!! Nieks nesakė, kad tortas negali būti stačiakampis :) mano tinginių medutis visada būna stačiakampis ir nieko - dingsta nuo stalo be problemų :D

      Panaikinti
  22. Nezinau ar atejau pasigirti, ar pasiguosti. Kepiau 26cm formoje ir biskvitas iskilo puikiai. Nesinorejo storu, todel supjausciau I tris dalis. Tik va beda, jei jau supjauscius I 4 dalis skundziates pertepimo trukumu, tai ka man galvoti? :( Vat ir ieskau koki cia dar pertepima iterpus, kad nesipestu (iki parduotuves nukakt galimybiu nedaug, o reikia sukonstruot jau siandien, kad ryt megautumemes)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. taaaip...situacija :)
      aš kadangi nepriklausau dietininkų kategorijai, mėgstu, kad torto pertepimo būtų daug, tad jei pertepus nuosaikiau, galbūt ir pakaks. Aišku tas "galbūt" - menka paguoda...
      Jei netyčia pas jus šaldytuve yra riebios grietinėlės (min 35% priebumo), tuomet išplakite jos ir įmaišykite į kremą - nuostolio tikrai nebus - kremas bus puresnis, o skonis nenukentės.
      Na ir siūlau puošti planuotis kaip kad aš "papuošiau" - aptepti tik viršų, šonus palikti neteptus, ir visiems sakyti, kad tai minimalistinis stilius :)

      Panaikinti
    2. Aciu uz ideja, bet nesitikedama tokio operatyvumo padariau savaip: pasidariau sokoladini glaju ir tiesiog papildoma sluoksni aptepiau juo. Toks bus ir virsus. Itariu bus ziauriai saldu, bet mano sunus butent tokio supersokoladinio ir tikisi :) O kita syki bus galima ismeginti ir jusu pasiulyma ;)

      Panaikinti
    3. Na, saldumo šis tortas tikrai turi. Lauksiu įspūdžių, kaip sūnus įvertins tortą :)

      Panaikinti
  23. Visų įvertinimai tik patys geriausi ir žinoma prašymas pasidalinti receptu. Linkiu, kad ir kitiems viskas pavyktų ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Valiooo! "Duok receptą" yra vienas geriausių komplimentų šeimininkei :D

      Panaikinti
  24. Sveika Vilma,
    Ne kartą esu kepusi šį tortą. Vieni titulavo "pačiu skaniausiu", kiti "Pagunda" ir t.t. bet va, senokai begaminau ir primiršau, glaistui kokių kiekių reikia? žinau, kad glaistas gali būti pats įvairiausias, bet būtent šis šokoladinis man geriausiai draugauja su pačiu tortu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveiki! Na aš šį tortą kiek kartų kepiau, tiek kartų rinkausi tinginio variatną - sutarkuotą šokoladą ant viršaus. Bet jei norisi šokoladinio glaisto, aš esu neseniai išbandžiusi vieną variatną, kuris man labai patiko - šokoladiniam sūrio pyragui (kadangi pas mane negalima kopijuoti, tai nuoroda nepadės, bet per google įrašius"šokoladinis sūrio pyragas širšių lizdas" tikrai rastumėte). Kiekius sudėjau intuityviai, bet gavosi gerai - sustingęs,bet ne kietas - minkštas. 80 g juodojo šokolado, 1 cm storio sviesto riekelė ir 2 VŠ pieno. Tokio kiekio užteko 24 cm skersmens torto viršui.

      Panaikinti
  25. Isbandziau ir as siandien si torta. Visu pirma "strigau " ant to , kad sviesta reik istirpinta su cukrum maisyt ar ne ? Maisiau visaip...pradzioj netirpinta,paskui truputi patirpdziau. Biskvitai laaabai purus gavosi...suluzinejo . Na bet nieko tokio...galima ir sulipdyt juos betepant :) o va kremas...vargeli. suskystejo...teko det i forma ir bandyt "stingdint" taip. Ragausim ryt....bet nekazkas jau ten man gavosi. Kepu visokiu tortu...sis nepavyko :( neaisku kaip skonis bus...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. hmm dėl sviesto, tai parašyta recepte gan aiškiai - kambario temperatūros. Tirpdyti tikrai nereikia. Gal dėl to ir gavosi trapus biskvitas.
      O dėl kremo, man visiška mistika. Nuo ko jis gali suskystėti? Rududu - tirštas. Mascarponė tiršta. Mascarponę aš paprastai naudoju tą, kuriai būna akcija :) Ir kremas visada būna net gi per daug tirštas... Per skysto kremo problemos aš niekaip negaliu paaiškinti... kepiau šį tortą jau nesuskaičiuojamą kartų skaičių ir niekada nebuvo skystas kremas.
      Na ,tikiuosi, kad bent skonis bus vertas to vargo :)

      Panaikinti
    2. Ir man keista buvo,kad abu tirsti dalykai bemaisant ziuriu skysteja tik skysteja... dabar kaip tik valgau. Nu skonis neblogas :) aciu uz recepta ir atsakyma ;)

      Panaikinti
    3. Ir man keista buvo,kad abu tirsti dalykai bemaisant ziuriu skysteja tik skysteja... dabar kaip tik valgau. Nu skonis neblogas :) aciu uz recepta ir atsakyma ;)

      Panaikinti
  26. Sveiki, bandysiu Jusu tortuka kepti Kaledoms, norejau paklausti gal zinote kiekius 18 cm torto formai? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveiki, šis tortas tikrai vertas Kalėdų stalo :)
      Deja, šiuo metu priešventinį laikotarpį leidžiu ligoninėje be savo kompiuterio, o be jo aš mintinai skaičiuoti nemoku :)
      Reikia paskaičiuoti pateiktos ir turimos formų apskritimų plotų santykį ir iš jo padauginti visus kiekius.
      Rytoj, jei nepamiršiu ir bus proga, galėsiu paskaičiuoti :)

      Panaikinti
  27. Na as ir bandysiu daryti jau superiskai atrodo.biskvitai iskepti rytoj sutepsiu.tik norejau paklausti pas mane biskvitas su kepurelem,tai jas truputi nupjaut ar kaip

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jei tos kepurėlės tokios ženklios ir vėliau prapjovus tortą matysis tas nelygumas (toje vietoje ir kremo sluoksnis gausis plonesnis) tai geriau palyginkit. Tas nuopjovas galima sėkmingai su arbata suvalgyti, arba jeibus daugiau, galima sutrupinus panaudoti papuošimui pavyzdžiui.

      Panaikinti
  28. Kur piena pilti ir vaniles ekstrakto?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pienas dalyvauja 4 ir 6 punktuose, vanilė - 4 punkte :)

      Panaikinti
  29. Sveiki :) bandysiu ir as si tortuka... tik klausimas del biskvitu. Ar galima juos kepti visus keturis atskirai? Ta prasme - po viena. Nes kepu be skardu, tiesiog ant popieriaus, tai bijau, kad isbegs per krastus man, jeigu kepsiu pvz du vienetus viename. Ar labai skysta biskvitu tesla gaunasi?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tešla tikrai nesilaikys gražiam apskirtime. Jei neturote atsegamos apvalios formos - tuomet siūlyčiau kepti orkaitės skardoje ir daryti stačiakmapį tortą: padalinsite iškepusį tortą į 4 dalis ir vualia :)

      Panaikinti
  30. Biskvitai pasauti i orkaite. Tik velnias per skubejima, kol dukra miega, skardas ne tik dugnus istiesiau kepimo popieriumi, bet kepimo popieriu itiesiau i skardas, ir pildama mase i jas, supratau, kad gausis labai nedailus torto sonai :( matysiu kaip atrodys, tai arba apipjaustysiu minimaliai sonus arba aptepsiu pertepimu, jei jo liks zinoma :)

    AtsakytiPanaikinti
  31. Noriu paklausti ar tortinės šonus reikia ištepti sviestu,ir kodėl,Dėl kokių priežasčių kartais visai baigiant iškept biskvitui ima ir supliūkšta biskvito vidurys.Dėkoju už atsakymus

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ištepti tortinės šonus sviestu reikia, kad iškeptas biskvitas lengvai atšoktų nuo sienelių ir nerpiliptų.

      Pagal internete rastą info, priežastys dėl ko dažniausiai gali sukristi jūsų kepamas pyragas:
      - Perplakta tešla;
      - Per žema temperatūra orkaitėje;
      - Dėl kepimo metu darinėjamos orkaitės;
      - Tešloje per daug riebalų, cukraus arba kepimo miltelių;
      - Tešloje per mažai miltų.

      Panaikinti
  32. Kaip kepejėlėms išeina taip gražiai sudrožti gražiomis drožlėmis šokoladą,.Man taip nesigauna,gal netinkamas mano skustukas

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gal dar turi įtakos ir šokoladas? Čia tik spėju.

      Panaikinti
  33. Ar galima pakeisti kava kuom nors kitu siurupe? Nes zadu gaminti sy torta bendradarbaiam tarp kuriu yra anglu ir jie nemegsta kavos skonio kepiniuose ar sokolode :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šis sirupas suteikia labai ryškų ir išskirtinį skonį, tačiau jei jau yra kategoriškai nemėgstančių kavos skonio, tikrai neverta rizikuoti. Kuo pakeisti, net nesugalvoju. Gal tiesiog jos nenaudokite. Tortas bus kitoks, bet galbūt ne blogesnis. Gal tik saldumas bus ryškesnis, nes kava šiek tiek suteikia balanso.

      Panaikinti
  34. Sveiki. Ar bandė kas su margarinu kepiniams, vietoj sviesto? :)

    AtsakytiPanaikinti
  35. Puikus receptas ir labai skanus tortas!!! Pirmą kartą kepiau pagal receptą, tai kremo man čiut užteko ir nelabai drėgnas gavosi, tad kepant 2 biskvitus, tikrai reikia naudoti daugiau kremo. Antrą kartą kepiau tik vieną biskvitą, papildomai išsikepiau morengo sluoksnį, kremo paruošiau daugiau nei pusė normos ir gavosi pasakaitė! Ačiū už receptą!!!

    AtsakytiPanaikinti
  36. Dar tokio nevykusio, trupančio, kartaus biskvito gyvenime neteko kepti. Sugadinti produktai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na matot kaip skiriasi skoniai. O aš šį tortą jau gal 20 kartų kepiau - vienas mėgiamiausių :)

      Panaikinti
  37. Del kremo suskystejimo tai tikrai mistika. Iskepiau gal 10 tortu su situo kremu ir visada gaudavosi gerai isskyrus paskutini. Kremas taip suskystejo, kad tapo grietineles kavai konsistencijos. Uzpylus ant biskvitu, visiskai i juos susigere. Kai valgem, vyras sake, kad skonis vistiek geras, bet as taip nusivyliau, kad atsirado baime gaminti dar karta sita krema.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Keista, nes tiek maskarponė, tiek rududu tirštos konsistencijos. Labai keistai sureagavo jie pas Jus. Aš šį tortą gaminau jau gal 6 kartus mažiausiai, kremas visada tirštas gaunasi...
      labai gaila, kad nepavyko :(

      Panaikinti
    2. O kokią maskarponę naudojote? Gal čia būtų atsakymas?

      Panaikinti
  38. Tortas skanus, bet labai jau skystas kremas išėjo, perpjovus viskas išsivažiavo

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. KOkią mascarponę naudojote? kiek dariau šį kremą, visada gaunasi tirštas. Niekaip nesuprantu, kodėl suskystėja mascarponė...

      Panaikinti
  39. Gaminau savo gimtadieniui, suejo 28m ir yik dabar atradau ta "savo" torta, 100% atitinka mano skoni.. Kosmosas koks man jis skanus buvo.. Man jis toks tortu tortas 🙂

    AtsakytiPanaikinti
  40. Išsikepiau biskvitas.Paskaičiau komentarus ir baisu ,kas bus su kremu?Kažin produktai turi būti šalti ar kambario temperatūros?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kremo produktai turi būti šalti. O tortą kepiau jau begalę kartų, nei karto bėdos su kremu nebuvo :)

      Panaikinti
  41. Šiandien kepiau ši tortą. Biskvitai iškepė puikiai. Tik kai juos perpjoviau per pusę, viršutinė dalis subirejo. Įdomu kodėl?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man taip nėra buvę, bet gal dar šiltą pjaustėte? Šilti jie būna trapesni.

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...