2012 m. sausio 13 d., penktadienis

Virti varškėtukai


Pirmasis kartas, kai viriau varškėtukus, visai nepavyko. Mano mama mokė, kad jei įdėsiu per daug miltų - varškėtukai bus kieti, jau geriau tešla būna vos limpanti. Tai aš tada iš baimės padaryti juos per kietus, padariau labai jau lipnią tešlą ir mano varškėtukai pavirto į košę. Šį kartą buvo viskas labai gerai - ne per mikšti, ne per kieti, pats tas. Na, gal kitą kartą surizikuočiau dėti mažiau miltų, bet nebūtinai. Man buvo labai skanu. Labai tikėjausi, kad mano pyplys pamėgs šį patiekalą, tai turėsiu pretekstą gaminti jį dažniau, bet jis suko nosį dar iš tolo, nepriprašiau net paragauti... Ech, labai gaila...



Taigi, mums reikės:
360 g varškės (naudojau liesą)
2 kiaušinių
1 VŠ krakmolo (naudojau bulvių)
~ 160 g ( 1 puodelio su trupučiu) miltų
žiupsnelio druskos

Pateikimui:
grietinės
sviesto
cukraus arba tarkuoto kietojo sūrio

Paruošimas:
  1. Kiaušinius išplakame su žiupsneliu druskos.
  2. Pas kiaušinius beriame varškę. Galima ją ištrinti atskirai, kad neliktų didelių gumulų, bet aš viską dariau viename dubenyje.
  3. Suberiame krakmolą, miltus ir iš pradžių maišome, o paskui užminkome tešlą. Tokią, kad nelabai limpa prie rankų, bet dar vos vos. Nes jei bus per daug miltų, varškėtukai bus kieti.
  4. Padarome iš tešlos nestorą volelį (~2-3 cm storio), truputį paplojame, kad būtų plokščias ir supjaustome ~1 cm pločio įstrižais gabalėliais.
  5. Supjaustytus varškėtukus dedame į verdantį pasūdytą vandenį.
  6. Varškėtukams iškilus, paverdame pora minučių, tada išgriebiame, dedame į dubenį, apipilame sviesto-grietinės padažu ir iš karto tiekiame, nes jie gana greitai atvėsta.
Skanaus!


Papildyta: Ilgainiui varškėtukus mes prisijaukinome. Valgome juos kaip kam skaniau: aš - su trupučiu sviesto ir kietojo sūrio drožlėmis, vaikas ir vyras - su sviesto grietinės padažu ir cukrumi. Visi laimingi!
2012 m. leidimas

6 komentarai:

  1. Labai juos mėgstu, bet pati nesu nei karto jų darius :( gal susivilioti... čia jie tokie skaniai atrodantys, nors atsinešk šakutę ir paragauk :DD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Čia mano špoko lėkštė įamžinta :) deja, jam varškėtukai visai nepasirodė gundantys :) Su malonumu su valgiau aš, nes man tai labai jie skanu :)
    O Tau, Aguonėle, tai čia baika būtų pagaminti, juk Tu viską moki :) Sudėtingumo lygis net man nulinis :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Laabai geras receptas, tobuli varsketukai. Kiek ankščiau dariau pagal kitus receptus gaudavosi guminiai ir pernelyg miltiniai, o šitie - pasaka.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O, kaip smagu :) Aš šiuos varškėtukus, savo vyrijos užsakymu verdu kartą per saavitę :)

      Panaikinti
  4. Sveiki, norėjau paklausti, ar juos galima šaldyti, jei per daug prisidarai? Nevirtus, aišku. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Galima (nevirtus, aišku:) ) Esu šaldžiusi, kai užsiminkiau daugiau nei suvalgysim tuomkart. Tik šaldyti reikia sudėliojs kiekvieną atskirai: aš ant pjaustymo lentelės patiesiu maistinę plėvelę ir sudėlioju po vieną, kad nesiliestų. O kai sušala - suberiu į maišelį.

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...