2011 m. spalio 18 d., antradienis

Jogurtiniai lietiniai



Kadangi man jau nusibodo mažąjam rytą vakarą virti košes, taigi nusprendžiau, kad blynus pusryčiams valgysime ne tik penktadieniais. Šie blynai mums su šefuku patiko. Minkšti, lengvi, skanūs. Paprasti blynukai, bet tikrai skanūs.

Taigi, mums reikės (5-iems lietiniams):
1 kiaušinio
1 VŠ cukraus
žiupsnelio druskos
0,25 AŠ sodos
125 g natūralaus jogurto
0,25 AŠ vanilinio cukraus
50 g (3/8 puodelio) miltų
60 ml (0,25 puodelio) pieno
1,5 VŠ aliejaus

Puodelis 240 ml

Paruošimas:
  1. Kiaušinį išplakame su cukrumi, vaniliniu cukrumi, druska ir soda.
  2. Supilame jogurtą, išplakame.
  3. Suberiame miltus ir gerai  išplakame, kad neliktų gumulėlių.
  4. Supilame pieną ir paliekame tešlą pastovėti 15  min.
  5. Supilame aliejų, išplakame.
  6. Kepame gerai įkaitintoje keptuvėje be aliejaus. Aš visada keptuvę prieš kiekvieną blyną "pablizginu" aliejumi suvilgytu popieriniu rankšluosčiu. Kai blynas pasidengia mažais burbuliukais - verčiame.

Skanaus!

Šaltinis: Receptų medis

2 komentarai:

  1. Smagu, kad ir vėl ragauji blynus iš mano blogo! :) Šitie puiki išeitis, kai norisi ko nors puresnio ir minkštesnio, negu paprasti lietiniai :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Bus ir daugiau ;) Tu turi sukaupusi puikią blynų receptų kolekciją :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...