2011 m. rugsėjo 11 d., sekmadienis

Moliūgų blynai


Savaitgalio pusryčiai. Tikrai puikūs blynai. Pirmą kartą kepiau su moliūgu. Kiek ten to moliūgo nuopelno šiuose blynuose nežinau, bet blynai labai kvapnūs, aromatingi ir minkštutėliai (dėl pabaigoje įmaišyto plakto baltymo). Patiko visai šeimynai. Džiaugiausi, kad mažasis irgi godžiai valgė, juk moliūguose tiek daug gėrio!


Taigi, mums reikės:
130 g (200 ml) miltų
30 g (20 ml) cukraus
1/2 AŠ kepimo miltelių
1/3 AŠ cinamono
žiupsnelis maltų gvazdikėliūų
žiuspnelis malto muskato riešuto
1/2 AŠ druskos

200 ml pieno
120 ml moliūgų tyrės (aš dėjau 160 g (150 ml) blenderiu sutrinto žalio moliūgo, kitą sykį dėsiu tiek kiek priklauso - 120 ml)
2 didelių kiaušinių
40 ml tirpinto sviesto
1/2 AŠ vanilinio cukraus

Paruošimas:
  1. Visus sausus produktus sumaišome dideliame dubenyje.
  2. Kitame dubenyje sumaišome pieną, moliūgų tyrę, kiaušinių trynius ir sviestą.
  3. Sumaišome abi mases. Maišome tik tol, kol neliks sausų miltų, neparmaišome!
  4. Išplakame kiaušinių baltymus iki standžių putų.
  5. Atsargiai įmaišome baltymus į tešlą.
  6. Įkaitiname keptuvę ant vidutinės ugnies.
  7. Blynus kepame su šlakeliu aliejaus. Verčiame blyną, kai pradeda kilti burbuliukai.
Skanaus!


Šaltinis: Sonatinos receptai SM

6 komentarai:

  1. ech smagu, kad ir Tu randi pas mane kažką skanaus, ne tik aš pas Tave :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na va,ruduo :) tamsu :) moliugas namie :) recepta radau :) dabar tik rankoves pasiraitosiu ir pirmyn ;) ačiū :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...