2011 m. rugpjūčio 9 d., antradienis

Mascarpone's sūrio tortas su uogomis



Kadangi mano mama vardadienį šventė per du kartus, tai ir tortų reikėjo dviejų. Čia antrasis. Jau tada, kai ragavau savo pirmąjį sūrio tortą, buvau nusprendusi, kad vasarą būtinai darysiu jį su uogų kepure ir biskvitiniu pagrindu. Jau ir susigalvojusi buvau kaip darysiu, bet užmačiau labai patrauklaus tortuko receptą pas Neringą ir prabudo manyje tinginys, taigi tiesiog pasinaudojau Neringos receptu. Tortą baigiau gaminti pas mamą, palikau galutinai sustingti pas ją, o pati išvažiavau visam savaitgaliui, taigi gaila, bet fotografija tik man rezervuoto paskutinio gabalėlio. Beja - tikrai skanaus, lengvo ir gaivaus.

Taigi, mums reikės:
Biskvitui:
2 kiaušinių
40 g cukraus
55 g miltų
1  AŠ vanilinio cukraus

Kreminiam sluoksniui:
3,5 AŠ želatinos
3-4 VŠ cukraus pudros
500 g mascarpone's sūrio
200 ml riebios grietinėlės

Uogų-žele sluoksniui:
1-1,5  stiklinės uogų (aš naudojau juodus ir raudonus serbentus, avietes, agrastus)
2 pakeliai žele


Paruošimas:
  1. Kiaušinio trynius išplakame su cukrumi bei vaniliniu cukrumi iki baltumo.
  2. Suberiame miltus, išmaišome.
  3. Baltymus išplakame iki standžių putų ir atsargiai įmaišome į tešlą.
  4. Pilame į torto formą, kurios dugnas ištiestas kepimo popieriumi.
  5. Kepame įkaitintoje iki 180 laipsnių orkaitėje apie 20 minučių (nepamirštame pagaliuko testo).
  6. Biskvitą atvėsiname.
  7. Užmerkiame želatiną, kad išbrinktų.
  8. Išbrinkusią želatiną ištirpiname karšto vandens vonelėje, mikrobangėje. Aš tai darau nedideliame puode, tiesiai ant kaitlentės.
  9. Grietinėlę išplakame su cukraus pudra. 
  10. Po truputį įmaišome mascarpone's sūrį. Paplakame.
  11. Plona srovele nuolat plakant supilame ištirpintą ir kiek atvėsintą želatiną.
  12. Kreminę masę sukrečiame ant  biskvito (jis, aišku savaime, iš formos neišimtas), išlyginame ir dedame į šaldytuvą sustingti.
  13. Žele paruošiame pagal nurodymus ant pakelio, tik vandens pilame kiekvienam pakeliui po pusę puodelio mažiau.
  14. Įmaišome į žele uogas ir paliekame atvėsti, kol truputį apstings.
  15. Žele su uogomis pilame ant torto ir dedame į šaldytuvą galutinai sustingti.

Skanaus!

Šaltinis: Neringos blogas

2 komentarai:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...