2011 m. liepos 28 d., ketvirtadienis

Šokoladinis sūrio pyragas



Nusprendžiau užpildyti savo išsilavinimo spragas ir iškepti, o taipogi ir paragauti šokoladinio sūrio pyrago - cheesecake brownie. Skanus tai labai labai. Bet saldus irgi. Kepsiu dar kartą tikrai, bet cukraus mažinsiu. Net mano vyriškiui, kuris, kai užsimano saldžiai, o nieko nėra (dabar taip nebūna, čia seniau) valgo cukrų šaukščiukais, buvo per saldu. Nors kai aš pasislėpus taršiau paskutinius gabalėlius, tai tas saldumas lyg netrugdė... Ai supaisysi tas moteris :D Mano kepimo forma buvo 26 cm, tai pyragiukas toks plooonas ploooonas gavosi. Pyragą vežiausi į svečius, taigi foto deja, nekokia (labai švelniai ir mandagiai tariant, tiesiog pataikaujant), o ir tai, befotografuojant nedaug trūko, kad būčiau netekusi paskutinio gabalėlio, nes mažasis plėšikas  tik ir tykojo, kol mano dėmesys susilpnės.

Taigi, mums reikės:
Šokoladiniam pagrindui:
85 g sviesto
115 g juodojo šokolado
130 g cukraus
2 kiaušinių
1 AŠ kakavos
70 g miltų
1 AŠ vanilinio cukraus
1/8 AŠ druskos

Sūrio sluoksniui:
200 g kreminio sūrio (naudojau Ricotta)
1 trynio
75 g cukraus
1 AŠ vanilinio cukraus

Paruošimas:
  1. Laužytą šokoladą ir sviestą dedame į karščiui atsparų indą, kurį dedame ant puodo su verdančiu vandeniu ir maišome kol viskas ištirps. 
  2. Į šokolado ir sviesto mišinį  įmaišome cukrų beigi kiaušinius. Išmaišome.
  3. Įsijojame miltus, beriame druską bei kakavą.
  4. Pilame tešlą į kepimo popieriumi išklotą kepimo formą. Pagal recepto autorių David Lebovitz, kepimo forma turėtų būti 23cm skersmens (apvali), arba 20 cm įstrižainės (jei stačiakampė).
  5. Sūrio sluoksniui skirtus produktus išplakame iki vientisos masės. 
  6. Gautą masę pilame ant tešlos ir šakute ar pagaliuku lengvai pamaišykite, kad gautume marmurinį efektą.
  7. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 35-45 minutes, kol kepinio centras sutvirtės ir nebebus skystas.
  8. Kepiniu ledžiame atvėsti formoje ir tada išimame.

Skanaus!



Šaltinis: Citrinos žievelė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...