2011 m. gegužės 18 d., trečiadienis

Mielinis cinamono juostelių pyragas



Bandelės su cinamonu kitaip :) Iš tikro labai skanus dalykėlis. Man gal net įdomiau valgyti nei bandeles - imi, plėši sau po juostelę. Su pienu - apsivalgymas. 
Tiesa, susipykau su orkaite. Tikiuosi ne galutinai, vis paglostau susitaikymui, bet jau kelintas kepinys nei šiaip nei taip man kepa. Kepiau fantastines bandeles - viršus sudegė, apačia - neiškepė kaip reikia. Šitas irgi - jau matau kad viršus iškepęs ir pradėjęs vos ne degt, nors laiko dar marios, temperatūra, kaip reikia, o vidus dar žalut žalutėlis. Finale gavosi lengvai pasvilęs, bet laaaabai skanus. Toks skanus, kad vos galiuką suspėjau nufotografuoti :) Taigi jei esate geruose santykiuose su savo orkaite - pirmyn, nepsaigailėsite! 

Taigi, mums reikės (labai skubėjau, tai matavimo vienetai, kaip šaltinyje, puodeliais, kitą sykį parašysiu ir tiksliau - ml ir g):
Tešlai:
1/3 puodelio pieno
1/4 puodelio vandens
50 g sviesto
2 lengvai išplaktų kiaušinių
1/2 AŠ druskos
1/4 puodelio cukraus
1 AŠ vanilės ekstrakto (neturėjau, dėjau vanilinio cukraus)
2 3/4 puodelio miltų
2 1/4 AŠ sausų mielių

Įdarui:
50 g sviesto
3/4 puodelio cukraus
2 1/2 AŠ cinamono

Puodelis = 250 ml


Paruošimas:
  1. Sumaišome miltus, cukrų, druską ir sausas mieles dubenyje, kuriame ruošime tešlą.
  2. Sviestą ir pieną kaitiname ant ugnies, kol ištirps sviestas. atvėsiname iki kūno temperatūros (kad per karštas nenumarintų mūsų mielių).
  3. Į miltus po truputį supilame pieną ir paplaktus kiaušinius. Maišome, o kai nebesimaišys, minkome tešlą, kol ji taps vientisa ir elastinga. jei tešla limpa prie rankų, įpilame truputį miltų. Bet ne per daug, nes pyragas bus kietas.
  4. Išminkytą tešlą uždengiame rankšluosčiu ir  paliekame kilti, kol padvigubės.
  5. Pakilusią tešlą perminkome ir paliekame 5 minutėms pailsėti.
  6. Pasiruošiame įdarą: sviestą ištirpiname. Cukrų ir cinamoną sumaišome atskirame inde.
  7. Tešlą iškočiojame ant miltais pabarstyto stalviršio į stačiakampį. 
  8. Patepame ištirpintu sviestu ir pabarstome cukraus ir cinamono mišiniu.
  9. Pjaustome tešlą juostelėmis. Tas juosteles dedame vieną ant kitos. Pagal indo, kurį pasirinksite kepimui, plotį, supjaustome juostelių krūveles. Aš kepiau kekso formoje, tai juostelių krūveles supjausčiau į 6 dalis. Bet man labai jau susigrūdo jos, o kepant dar ir išvešėjo smarkiai, taigi kitą sykį kepčiau dvejose kekso formose. Dedame juosteles į kepimo popieriumi išklotą kepimo indą. Juosteles dedame ant šono.
  10. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 40 min. kol gražiai paruduos.
Skanaus!

P.S. Aš tešlą ruošiau duonkepėje.
Šaltinis: Citrinos žievelė

3 komentarai:

  1. Gaminau šį gėrį ir aš, patiko tikrai skanu, kaip ir visi mieliniai kepiniai su cinamonu ir cukrumi:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Netyčia pamačiau nuorodą, nu matai kaip seniai Tu jį kepei!!! Nu atrodo taviškis taip pat puikiai ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. senokai senokai :) todėl pamačius Tavąjį, užsimaniau vėl :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...