2011 m. gegužės 20 d., penktadienis

Greitas rabarbarų pyragas


Prasidėjus rabarbarų sezonui ir pasipylus receptams su jais užsimaniau ir aš ką nors su jais padaryti. Nepamenu,kad esu su jais ką nors valgiusi, na gal kokį kompotą gėriau, bet taip seniai, kad nepamenu. Buvau nusižiūrėjusi receptą, bet kai jau pasiruošiau gaminimui, pamačiau, kad su juo ilga muzika, o mano laikas jau buvo suskaičiuota ir suplanuotas. Taigi pasinaudojau jau išbandytu greito obuolių pyrago receptu, tik vietoje obuolių dėjau rabarbarus, savaime suprantama. Pyragas labai skanus. Rabarbarai suteikia gaivios ir  smagios rūgštelės. 
Receptą pakartoju, negi gaila :) Ir rekomenduoju naudoti 500 g rabarbarų, jie ten labai tinka. 

Taigi, mums reikės:
3  kiaušinių
3/4 stiklinės (155 g) cukraus (naudojant 500 g rabarbarų - 1 stiklinė cukraus)
Stiklinės (160 g) miltų
1 AŠ kepimo miltelių
apie 500 g rabarbarų (aš dėjau apie 300 g, ir man buvo mažoka, taigi iš karto kiekį padidinu)

(remiantis internetu stiklinė 240 ml)

Paruošimas:
  1. Pasiruošiame rabarbarus - nulupame ir supjaustome gabaliukais.
  2. Išplakame kiaušinius su cukrumi iki purumo.
  3. Sumaišome miltus su kepimo milteliais.
  4. Supilame miltus į kiaušinius ir atsargiai išmaišome.
  5. Pilame dalį tešlos į kepimo formą. Sudedame rabarbarus. Pilame likusią tešlos dalį.
  6. Dedame į iki 180 laipsnių įkaitintą orkaitę ir kepame apie 30 min.

Skanaus!

P.S. Ar žinojote, kad rabarbarus rekomenduojama vartoti iki liepos mėnesio? Vėliau juose pradeda kauptis oksalo rūgštis, kurios didesnis kiekis nėra naudingas organizmui. 

9 komentarai:

  1. O kokia pas Tave rabarbarų spalva? žalia ar raudona?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žalia, tik prie pat nupjautos apačios šiek tiek rausva. Iš močiutės sodo jie :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nu va pas mane irgi lygiai tokie patys, iš kaimo parsivežiau, o kiti stebisi kodėl pas mane rabarbarų ledai tokios spalvos :D, kodėl neružavi.. Gal kiti nėra matę žalių rabarbarų:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Na, čia buvo mano pirmas kontaktas su rabarbarais. Meilė iš pirmo žvilgsnio neįvyko :) bet ir neapykantos neatsirado. Nužiūrėjau Tavo ledus, smalsu būtų, bet dėl tų rabarbarų abejoju, vis gi neįsimylėjau jų :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ta rabarbarų rūgštelė gerai jaučiasi, bet skanu :) Turėjau rabarbarų, norėjosi greitai pyrago :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :) O aš rabarbarų taip ir neprisijaukinau. gal reikės iš mamos šiandien jų parsivežti ir padaryti antrą dublį :)

      Panaikinti
  6. Labai jau daug cukraus

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labai jau daug cukraus

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėl to, kad saldus pyragas gal, o rabarbarai rūgštūs :) Nepamenu, kad jis būtų išskirtinai saldus. Bet čia jau skonio reikalas :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...