2011 m. gegužės 9 d., pirmadienis

Daržovių sriuba su vištiena

Užsikaupė šaldytuve daržovių. Gyvenime nenaudojau saliero ir prieš savaitę nusipirkau, optimistiškai įsivaizduodama kaip aš jį naudoju. Šiandien pažiūrėjo jis į mane liūdnai ir pagalvojau - metas sriubai. Nors sriubos labai sveikas dalykas, deja, retas svečias mūsų namuose. Prisiminiau, kad neseniai mačiau skanią sriubą čia. Kaip tyčia tokią pačią ir ketinau virti, koks sutapimas :) Dėjau viską "iš akies".


Taigi, mums reikės:
1 svogūno
2 česnako skiltelių
1 didelės morkos
1,5 poro
2 saliero stiebelių
2 vidutinių bulvių
sultinio kubelių (aš vietoj kubelių išviriau vištienos ir dalį mėsytės, susmulkinusi įdėjau į sriubą)
mėgiamų prieskonių

Paruošimas:

  1. Visas daržoves, išskyrus bulves, supjaustome stambiai, apkepiname puode ant šlakelio alyvuogių aliejaus, uždengus puodą patroškiname ~10 min. 
  2. Užpilame sultiniu, įdedame pasmulkintą vištieną (jei sultinį virėme iš vištienos), sudedame nedideliais kubeliais supjaustytas bulves.
  3. Pagardiname prieskoniais (aš bėriau petražolių, mairūno )
  4. Paverdame dar apie 10 min.
  5. Valgome pagardinus grietine.
Kitą dieną aš šitą sriubą pašildžiau ir su blenderiu sutryniau iki kreminės konsistencijos, nes valgėme ją pietums dviese su mažuoju. Gavosi labai skaniai, ir skonis tikrai pasikeitė. Nepasakysiu kuris variantas skanesnis - abi labai skanios. Mažasis šitą sriubytę irgi teigiamai įvertino :)





Skanaus!

3 komentarai:

  1. Žinok ir aš su salieru susipažinau visai neseniai. Nežinau ar man vienai taip būna, bet skaitau nemažai receptų ir vis kokio nors vieno ingridiento neturiu, ar niekad nenaudoju ir kaip tyčia kone visuose receptuose to ingridiento prireikia :D, taip susipažinau ir su salieru, kaip tik sriuba, taip saliero reik, kaip tik koks troškinukas taip saliero reik :D, tai galų gale ėmiau ir nusipirkau, nepasakyčiau, kad jis man dieviškai patiko, bet tai į vieną patiekaliuką, tai į kitą vis įmetu..
    O kaip jis Tau, patiko?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Įdomų skonį pridavė, mums visai patiko. Be to, nedaug ašjo ir dėjau, tik porą stiebelių. Antrą dieną aš tą sriubą sublenderiavau ir valgėm abu su mažuoju. Antrą kartą gyvenime jis išsrėbė visą jam pripiltą sriubytę :)
    dar liko daug man to saliero, jau susiradau daugiau su salieru sriubų receptų :D

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...