2011 m. vasario 4 d., penktadienis

Netikras zuikis su ryžiais




Labai skanus ir paprastas patiekalas. Kaip ir anksčiau mano keptas netikras zuikis, skanus ir karštas ir šaltas - su duona ir agurkais. Man tiesa, ryžių pasirodė daugoka, taigi kitam kartui aš ryžių kiekį pamažinčiau.


Taigi mums reikės:
700 g kalakutienos (ar kitokios maltos mėsos)
1 morkos
1 svogūno
100 ml pieno (neturėjau - naudojau grietinėlę)
1 didelio kiaušinio
6-8 VŠ džiūvėsėlių
100 g nevirtų ryžių
3 skiltelių česnako
3 VŠ pomidorų padažo
druskos, pipirų, kitų prieskonių
3 nedidelių pievagrybių (pridėjaunuo savęs)


Aptepimui:
1 VŠ majonezo
1 VŠ pomidorų padažo
50 g fermentinio sūrio

Procesas:

  1. Pakepiname smulkintą svogūną. Ten pat beriame smulkintus pievagrybius ir kiek pakepiname.
  2. Į faršą pilame kepintus svogūnus su pievagrybiais, lengvai paplaktą kiaušinį, tarkuotą morką, smulkintas česnako skilteles, pomidorų padažą, pilame pieną ir dedame džiūvėsėlius. Džiūvėsėlių kiekį reguliuojame pagal masės tirštumą.
  3. Sudedame išvirtus ryžius.
  4. Formuojame kepalėlius, arba, kaip  pabandžiau nusižiūrėjusi  - dedame į pailgą kekso formą. Man iš šito kiekio į vieną netilpo. Taigi gavosi du "kūdi zuikučiai".
  5. Aptepame majonezo ir pomidorų padažo maišiniu ir kepame 1 val. iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. Man aptepas eigoje pradėjo gerokai degti, deja, tai pamačiau per vėlai, kitą sykį uždengčiau iš karto su folija, arba aptepčiau vėliau.
  6. Likus 10 min. iki kepimo pabaigos, apibarstome tarkuotu fermentiniu sūriu. Stebėkite, kad sūris per daug neapskrustų (kaip man).


Šaltinis: AJ receptai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...