2011 m. sausio 26 d., trečiadienis

Riestainiai su cukrumi



Keista pačiai sau, bet pabodo pyragus kepti. Pamėgau prie rytinės kavos ar popietinės arbatos pasimėgauti sausainiu. Taigi čia vienas mano bandymų iškepti sausainius. Riestainiai pavyko skanūs ir labai tinkantys prie arbatos. 


Taigi mums reikės:
250 g sviesto ar margarino (aš dėjau 225 g kepinių margarino)
445 g (720 ml) miltų
180 g (200 ml) cukraus
2 kiaušinių
1/2 AŠ kepimo miltelių
1 AŠ vanilinio cukraus
druskos žiupsnelio
cukraus apvoliojimui

Procesas:

  1. Kambario temperatūros sviestą ar margariną išsukame su cukrumi ir vaniliniu cukrumi.
  2. Įmušame kiaušinius, suberiame druską ir viską išmaišome iki vientisos masės.
  3. Į plakinį įsijojame miltus, sumaišytus su kepimo milteliais. Gerai išminkome. Jei prireiks, įberiame šiek tiek miltų, bet nepersistenkite, nes riestainiai bus kieti.
  4. Palaikome tešlą bent valandą šaldytuve.
  5. Atgnybiame po gabalėlį tešlos, ir formuojame mažojo pirštelio storio volelius. Aš juos voliojau ant stalo, vienodai pasiskirsto tešla ir ne taip greit tirpsta sviestas. Suraitome riestainius ir vieną pusę apvoliojame cukruje, kai kuriuos apvoliojau cukraus ir cinamono  mišinyje.
  6. Dedame necukruota puse į skardą, išklotą kepimo popieriumi ir kepame 10-12 min. iki 180 - 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje.

Šaltinis: Neringos blogas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...