2010 m. gruodžio 21 d., antradienis

Bandelės


Po kelių iš eilės sekusių nesėkmių (sudegęs keksas, nesupaisomo skonio blynai ir visiška netvarka blogo išvaizdoj) pagaliau vilties spindulėlis. Bandelės iš tiesų skanios skanutėlės, minkštos minkštutėlės. Aišku, jei ne mano budrumas, ir čia manęs būtų laukęs nusivylimas. Nes jau kelintas kartas, orkaitėje vis kas nors sudega, nors kepu dar trumpiau nei nurodyta receptuose. Ir šį kartą buvo tas pats, nustačiau rečdaliu trumpesnį laiką, ir ėmiausi plauti indų. Rezultatas - sudegę bandelės. Tiksliau gerokai apskrudę - ir tikrai valgomos, nes antrąją skardą aš kepiau sėdėdama ant žemės prieš orkaitę su puodeliu pieno ir naukindama primosios skardos bandeles ir saugodama antrą partiją nuo apskrudimo :) Vaizdelis buvo tikrai geras, o orkaitė tikrai išprotėjo...
Na, o įvertinimas iš MB: aha, kepk šitas. Daug. Su šokoladu. 



Taigi mums reikės:
10 g šviežių mielių
70 g cukraus
30 g sviesto (naudojau kepinių margariną)
175 ml riebios grietinėlės (pyliau kiek daugiau, nes kvaila palikt buvo mažą kiekį)
1 kiaušinio
280 g miltų (dėl naudoto didesnio kiekio grietinėlės, man jų reikėjo daugiau)
0,5 AŠ druskos
15 g ištirpdyto sviesto patepimui
Įdarui ko širdis geidžia

Procesas:
  1. Mieles sumaišome su cukrumi ir paliekame bent 10 min.
  2. Grietinėlę ir sviestą pakaitiname, kol ištirps pastarasis.
  3. Persijojame miltus, pilame į juos grietinėlę su sviestu, įmušame kiaušinį, beriame druską, dedame mieles. Viską išminkome ir paliekame 1,5 val. pakilti. Aš tešlą dėjau į šaldytuvą, nes viską dariau vakare ir supratau, kad naktį bandelių jau nebenorėsiu.
  4. Iškočiojame iš tešlos maždaug  20x40 cm blyną. Padaliname jį į 4 dalis, o jas dar į 4.
  5. Patepame tirpintu sviestu, lenkiame per pusę. Aš į dalį dėjau po obuolio skiltelę ir apibarsčiau cukraus ir cinamono mišiniu. Į dalį dėjau po šokolado skiltelę, dalį - nutellos. Paliekame 30 min. pakilti.
  6. Kepame iki 220 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 15 min. Mano išprotėjusioje orkaitėje pakako 180 laipsnių ir 10 min. Stebėkite, nes jos labai greitai kepa.


Šaltinis: Braškės su pipirais

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...