2010 m. spalio 6 d., trečiadienis

Traškus riešutų ir obuolių pyragas


Šaldymo kameroj jau keli mėnesiai maišosi vienas šaldytos bemielės tešlos lakštas. Nusprendžiau šiandien jį pagaliau realizuoti. Turiu receptų knygą Obuolių pyragai, taigi receptas iš jos. Pyragas - skanus, labai gerai derėjo visi ingredientai, prie popietinės kavos man desertui buvo pats tas, bet tikriausiai specialiai jo nekepčiau. Kiekius pateikiu pagal knygą, nes aš savo vienam lakštui viską dėjau "iš akies".

Taigi mums reikės:
500 g šaldytos sluoksniuotos tešlos
6 rūgštūs obuoliai
1 citrina
100 g maltų lazdyno riešutų
1 AŠ cinamono
4-5 VŠ rudojo cukraus
0,5 stiklinės miltinio cukraus

Procesas:
  1. Įkaitiname orkaitę iki 200 laipsnių.
  2. Iki 1 mm plonumo iškočiotą tešlą supjaustome į tris dalis ir perkeliame ant kepimo popieriumi išklotos skardos.
  3. Maltus riešutus, cinamoną ir cukrų sumaišome ir užberiame ant tešlos.
  4. Sudedame skiltelėmis supjaustytus obuolius (su odele), apšlakstome citrinos sultimis (aš neturėjau citrinos, tai ištirpdžiau citrinos rūgšties vandenyje) ir užbarstome pusę numatyto kiekio miltinio cukraus.
  5. Kepame apie 15-20 min. Man užteko 15 min. ir dar sakyčiau jau gal per daug.
  6. Ant iškepto pyrago užbarstome likusį miltinį cukrų.
  7. Joks išradimas - dar šilti obuolių pyragai nuostabiai dera su vaniliniais ledais.
Skanaus!

Šaltinis: Žurnalo Mano namai knyga Obuolių receptai

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...