2010 m. spalio 21 d., ketvirtadienis

Moliūginiai sausainiai


Kadangi šaldytuve saugiai padėtas moliūgas prašėsi ką nors su juo padaryti, tai aš ir padariau. Patiko. Labai.

Taigi, mums reikės:
Sausainiams:
2 1/2 puodelio (400 g) miltų
1 AŠ kepimo miltelių
1 AŠ cinamono
0,5 AŠ malto imbiero (neturėjau ir nedėjau)
0,25 AŠ maltų gvazdikėlių
0,25 AŠ malto muskato riešuto
0,5 AŠ druskos
1 puodelio ( 200 g) cukraus
110 g minkšto sviesto
1 puodelis (270 g) moliūgų tyrės
1 didelio kiaušinio

Glazūrai:
2 puodelių cukraus pudros
3-4 VŠ pieno
1 VŠ tirpinto sviesto
Citrinos sulčių

1 puodelis – 237 ml

Paruošimas:
  1. Išmaišome miltus, kepimo miltelius, druską ir prieskonius. 
  2. Sviestą išplakame su cukrumi iki baltos, purios masės. 
  3. Įmušame kiaušinį, išplakti. 
  4. Sudedame moliūgų piurė ir gerai išmaišome. 
  5. Maišant po truputį berti sausus produktus. 
  6. Šaukšteliu dedame tešlos ant kepimo popieriumi išklotos skardos ir kepti apie 15-18 minučių iki 170 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. 
  7. Glazūrai visus produktus gerai išmaišyti ir dekoruoti atvėsusius sausainius. Aš glazūrai skystuosius produktus dariau iš tokio kiekio kaip nurodyta, tik arbatiniais šaukšteliais, bet vis tiek pritrūkau cukraus pudros, taigi glazūra buvo gana skysta. Plius neiškentusi tepiau ant dar šiltų sausainių. 
Skanaus!

Šaltinis: Forelles receptai

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...