2010 m. spalio 9 d., šeštadienis

Karamelinis obuolių pyragas su riešutais



Kad jau obuolių sezonas ir turiu Obuolių pyragų receptų knygą, tai vis išbandau kokį receptą iš jos. Na o dar pridėjus, kad obuolių pyragai mano mėgstamiausi... Pyragas gavosi skanus, sultingas. Kitoks, dėl graikiškų riešutų. 


Taigi mums reikės:
Tešlai:
500 g rūgščių obuolių
100 g sviesto
1/3 stiklinės rudojo cukraus
2 kiaušiniai
1,5 stiklinės miltų
1 AŠ kepimo miltelių
1,5 AŠ cinamono
1,5 AŠ gvazdikėlių
žiupsnelis druskos
Ant viršaus:
1/2 stiklinės rudojo cukraus
50 g sviesto
2 VŠ grietinėlės
1 stiklinė smulkintų graikinių riešutų

Procesas:

  1. Aptepui skirtą rudąjį cukrų, sviestą ir grietinėlę supilkite į puodą. Pakaitinkite, kol ištirps sviestas. Įmaišykite riešutus.
  2. Supilkite mišinį į kepimo formą ir tolygiai paskistykite.
  3. Obuolius nulupkite, išpjaukite sėklalizdžius ir supjaustykite kubeliais.
  4. Kambario temp. sviestą išplakite su ruduoju cukrumi. Plakdami po vieną įmuškite kiaušinius.
  5. Sumaišykit ebirius komponentus ir supilkite į išplaktus kiaušinius.
  6. Įmaišykite obuolius.
  7. Sukrėskite tešlą ant riešutų mišinio ir tolygiai paskirstykite.
  8. Kepti 40 min. iki 175 laipsnių įkaitintoje orkaitėje.
  9. Jei paviršius pradės pernelyg ruduoti, uždemkite folija.
  10. Iškepus, palaukite, kol pyragas atvės ir tik tada apverskite ant lėkštės.


Šaltinis: Žurnalo Mano namai receptai: Obuolių pyragai

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...